At the office

God morgen vakre piger! Jeg sitter på kontoret, siste arbeidsdag før jeg drar hjem og tar helg imorgen. Morgenstund har gull i munn.. (Nå er det vel praktisk talt lunsjtid, men..) Kos med kakao, krem og verdens beste chocolatte cookie! Jeg og Malene hadde en skikkelig koselig kveld igår, med skravling, ett lite glass rødvin og latter. Rart når man er sammen i flere timer, og fortsatt har hundrevis av ting å snakke om. Vi klarte likevel og komme oss i seng tidlig nok til å være fresh og opplagt til arbeidsdagen idag. Etter jobb skal nemlig hele miinto gjengen ut å spise, på mitt favorittsted – Yayas! Så i den anledning har jeg pyntet meg litt. Litt hverdagsglamour er lov på en torsdag. En chill kjole fra BIK BOK med åpen rygg. I skrivende stund sitter jeg med en stor strikket jakke over, for jeg holder på å fryse ihjel! Men senere skal strikkejakken av, og den røde leppestiften på. For en koselig kveld det skal bli! Håper forøvrig dere har en knallfin torsdag, regner med de aller fleste er klar for HELG! Woop. Ha en strålende dag! :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg