At home

GOOOOOD morgen ♥

Uten navn-45Våknet opp i vår egen deilige seng idag, med store puter, mykt nyvasket sengetøy, jeg fikk kaffe på sengen av Gard (siden jeg av en eller annen grunn har blitt syvsoveren her i huset..) Sover til 9.30 – 10.30 hver eeeeneste dag, og det er så godt! Skjønner ikke hva som går av meg, er jo vant til å våkne TIDLIG! Men, jenta er i feriemodus og det er helt fantastisk.

Kom hjem fra Geilo i går, brukte dagen til å vaske og rydde ut av leiligheten der, før vi kjørte hjemover til Oslo.. Når vi kom hjem skulle vi begynne med alt mulig her også.. Rydding, sortering, pakke ut av kofferten, handle ++ så dagen bare føyk avgårde og jeg hadde rett og slett ikke ork til å åpne macen. Men NÅ er jeg tilbake. O, deilige sommermorgen i Osloby, helt fantastisk! Gleder meg til denne dagen.

Uten navn-44Morgener med han her og kaffen da, koooselig ♥

Håper dere har det fint, og at dere har fint sommervær? Vi har jaggu ikke vært så heldig hittil i år, har vi vel? Jeg vil bade i norsk sjø, det skal jeg jammen meg gjøre idag!

SMIL Lene

3 kommentarer
    1. Goood formiddag! 🙂 Det er helt innenfor å sove litt lenge når en har ferie, så du må bare nyte det. Litt ferie på meg også nå før eg flytter, og det å kunne sove til 10 er luksus, er selv vant med å stå opp tidlig for å gå på jobb 🙂 Lykke til med badingen, hihi. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg