At Holmen

Uten navn-6Uten navn-7Uten navn-9Uten navn-8Uten navn-11 Bukse H&M | T-shirt Calvin Klein | Sko Nike | Veske Chanel | Caps Junkyard | Jakke Save The Duck

Hei og god mandag fra Holmen i Bergen, vi kom ut her igår og koser oss sånn ♥ Jeg skulle opp klokken 08 idag for å jobbe, samt dusje før jeg kjørte Kari til byen. Bråvåknet av at Poco kom ned på rommet litt over halv ti, og måtte hive meg rundt i en virvelvind for å bli klar med både meg selv og frokosten på 30 minutter. Gikk helt strålende det, og resulterte i et svært chill men super digg antrekk. Været er ikke helt med oss idag, så da er det godt med joggedress og en god vindjakke.

Akkurat nå er jeg alene på Holmen, de andre er i hallen for å se nest siste dag av NM i svømming. Jeg hadde en del jobb å ta igjen, men får heller være med imorgen for å se på alle de flinke svømmerene. Var en liten tur innom svømmehallen tidligere idag, gøy å følge litt med på de.

Veldig snart skal jeg sette i gang med å lage verdens beste salte kjeks, som vi skal ha til ost ikveld – og jeg lover å dele oppskriften med dere imorgen, for disse må dere bare smake. Mye bedre enn noe man får kjøpt på butikken. I promise! Lenge siden jeg har lagt ut oppskrift her nå, så er på høy tid. Selv om jeg er i feriemodus, er det litt lettere å være litt mer kreativ når man har så rolige dager som vi har her ute.

Takk for at dere har vært tålmodige med meg ♥

8 kommentarer
    1. Fine Lene!! Du er så fin, du stråler om dagen! Jeg er blitt så inspirert av det du har fått til kostholdsmessig og trening! Du har drømmekroppen! Kunne du laget et innlegg om div treningsøvelser osv? 🙂

    2. Hehehe, så hyggelig da 🙂 Bra dere koste dere gløgg. Det er virkelig et nydelig sted! 🙂 Nyt ferien du også, håper solen har tenkt å komme snart 😀 😀 Klemmer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg