Ask me questions

♥ Jeg er så lykkelig. Det bobler i hele meg. Tusen takk for alle støttende og fine kommentarer fra dere, wow altså – vi er veldig takknemlige begge to. Som flere av dere skrev igår.. Følg hjertet og magefølelsen, de har ingen dato eller tid. Kunne ikke sagt det bedre selv ♥ Nå skal vi nyte hverandre og alle de fine stundene fremover, vi koser oss bare så utrolig mye sammen. Føles så godt!

Tenkte at det kanskje passet perfekt med en aldri så liten spørsmålsrunde igjen, så kan jeg svare dere på video! Spør i vei ♥

14689161_10158104954185355_1712336506_oJeans Gina – Genser Zara  Lure FWSS – Pumps Lene Orvik – Veske YSL – Jakke Kouture

NYT dagen, nå skal jeg og Levi på morgentur før kontoret! ♥

42 kommentarer
    1. Hei!
      Hvordan var valpetiden med Levi? Tok det lang tid før hun ble husrein?
      Og hvordan opplever hun å bo 50/50 hos deg og Gard?
      Bruker Levi å være tilstede i leiligheten din når du har vors osv?
      Tilslutt- når du har Levi hjemme hos deg, og du skal ute på byen, hvor plasserer du Levi da? Er hun hjemme aleine?

    2. Det å være en “offentlig person” igjennom en blogg så er jo det slik at en ofte deler vannskeligere tider med leserene sine. Det er vell igjennom et par år som blogger at det kanskje har vært en liten klump i magen når du har trykket på DEL knappen. Jeg bare lurte på hvordan forbereder du deg for kritikk for valg en tar? Klarer du å poste ting på medier uten å skjekke kommentarfeltet ofte eller tærer det ekstra på når du poster noen poster i forhold til andre? Jeg synes du er en fantastisk jente med så mye stå på vilje og er kjempe inspirerende. Grunnen til jeg spørr er fordi jeg lurer på hvordan det er å være offentlig. Har synes ex. brudd har vært så vannskelig at jeg ikke kan se for meg en liten internett bølle gjeng dele sine meninger. Men også litt hvordan det å bli tryggere på seg selv og stå sterkt for de valgene en tar uten å bli usikker.

      Også et spørsmål som er litt annet en over, hvem er dine største inspirasjoner og hvorfor? Hvilke verdier setter du størst pris på i venner?
      Lykke til videre!

      en må dele vannskeligere deler av livet sitt som etc. når du
      Når du jobber med blogg og media så må jo mye personlig deles, og ett

    3. Hvordan er Jørgen som person?
      Vil vi etterhvert få se noe til han, kanskje på videoblogg?
      Hvordan møttes dere?
      Skal dere flytte sammen?

    4. Hvordan takler Gard at du fikk en ny kjæreste så fort? Jeg tror personlig jeg hadde syntes det var vanskelig hvis min mann hadde funnet en ny så fort etter at det hadde blitt slutt. Dere hadde er veldig “clean” break-up, men det kan jo fort endre seg når det kommer en til inn i bildet

    5. 1) Når det ble slutt med Gard i sommer, så skrev du på bloggen at nå skulle Lene bare være Lene.. du skulle reise og oppleve, og du skulle være singel. Finne deg selv og alt det der 😛 – men hadde du ikke allerede da truffet Jørgen? og hvis ikke, var du innstilt på at dette kunne skje så fort?

      2) Skal han flytte inn til deg ?

      3) du sier du har funnet en indre ro som har vært etterlengtet. Kan vi forvente en kul på magen nå? (eller er det mer sannsynlig enn noen gang?)

    6. Hei!
      Har veldig lyst på en toller (særlig etter jeg så fine Levi <3) men har lest at de er veldig krevende hunder. Kan du dele dine erfaringer rundt dette? Hvilke utfordringer har du opplevd med Levi, eller andre tollere?

      Har du flere reiseplaner fremover? Hvor er neste drømmereisemål?

      Hvor lenge ser du for deg å drive med blogg? Har du drømmer eller planer om å gjøre andre ting?

    7. Når du føler tiden er inne, kan du skrive et innlegg om deg å jørgen? Du sa at dere møttes for 6år siden, så historien fra å gå fra bekjent, venner til nå å bli kjærester hadde vært interessant å høre 🙂

    8. Hvordan tror du det er for Gard at du har funnet en ny person så fort, som du skriver alle disse store ordene om allerede nå? Hvordan hadde du følt det om det hadde vært motsatt?

      Hva sier Gard til at du har funnet et ny så kjapt etter bruddet, og hvordan er forholdet deres idag?

      Du havner fort i nye forhold, både etter Rolf Ivar og nå rett etter Gard. Har du aldri hatt ordentlig kjærlighetssorg? er du redd for å være alene, eller hva er i så fall grunnen til at du ikke greier å være singel og alene? 🙂

      Hvor gammel er den nye kjæresten din?

    9. og et spm til, hvordan skal du gjøre det med leiligheten? skal dere flytte inn sammen eller har du råd til å bo der å ha den alene? den er jo så stor og flott 😀

    10. Heihei 🙂 Ettersom du er en så stor inspirasjon til mange når det gjelder interiør, lurer jeg sånn på hvordan du tenker å pynte til jul! Skal du ha juletre?:)

      1. Hva tenker Jørgen om at du er en såppass offentlig person som deler så mye som deg selv? Han er jo også en kjent person fra “ungkaren”, men ikke en person man hører noe om nå om dagen.
        Vil han være en del av bloggen, eller vil han holde seg mer privat?

        Kan du dele hele historien om hvordan dere møttes for første gang?
        Og hvordan dere fant kjemien nå 6 år etter?

    11. Har det nye forholdet ditt (<3) påvirket vennskapet mellom deg og Gard?
      Nysgjerrighet, med tanke på skjønne Levi 🙂

    12. På hvilken måte kjente du Jørgen før dere ble et par, og hvordan oppstod kontakten som tok det videre?

      Du sier “when you know, you know”, men tenkte du ikke dette tidlig i forholdet med Gard også?

      Det må føles meningsløst å ha hatt så mange år med en som så enkelt og raskt kan byttes ut og som plutselig gir livet ditt en ny mening. Hva tenker du om det?

    13. Jeg så dere gå hånd i hånd på Frogner søndag. Må si at dere så forelsket og lykkelige ut. Endelig fikk jeg se deg i virkeligheten. Ble litt starstruck, og turte ikke å gå bort for å si hei. Regner jo med at du vil være i fred når du er ute. Vil du fortelle om hvordan du har du har det for tiden både med og uten Jørgen? På meg så det ut som om dette vil vare 😉 og han er jo så kjekk, han Jørgen! Gratulerer til dere begge :-))

    14. Gratulerer til dere begge! Koselig 🙂
      Hvordan møttes dere?
      Har du hatt følelser for Jørgen lenge siden dere har kjent hverandre i 6 år? 🙂
      Trodde du eller hadde du en anelse om at dere kom til å bli sammen en gang? 🙂

    15. Hvordan vil du beskrive en perfekt dag?

      Har du noen gang behov for alene-tid? Jeg har en veldig sosial hverdag, med jobb, skole, venner, familie og samboer. Har ingenting å klage på, og har det helt fantastisk. Men når ting har gått i ett over en lengre periode melder behovet seg for å være litt aleine. Men synes det er vanskelig å si ifra om det, er redd for at det skal misoppfattes. Har du noen tips?

      ❤️

    16. Syns absolutt det er superkoselig at du har funnet kjærligheten på nytt og unner deg alt godt <3 Har fulgt bloggen din helt fra starten og sitter med følelse av at du absolutt er en kjæreste-jente som deler alt rett fra hjertet. Men får en litt følelse av at du deler store ord veldig fort iforhold til nye forhold kort tid etter du er ute av et annet forhold. Har du ingen behov for å være mer privat i slike sammenhenger? spesielt med tanke på at Gard, som du selv har beskrevet så mange ganger har betydd så mye for deg, at det nesten er litt respektløst ovenfor han å beskrive såpass i detalj et nytt forhold når ting tydeligvis har gått så fort? mener ingenting vondt, men er bare interessant å høre din mening, om hvor mye som er greit å dele, så tidlig 🙂 Virker som mange bloggere får litt småangst etter å ha vært gjennom et brudd på bloggen at de bevisst holder en eventuell ny kjæreste unna bloggen 🙂

    17. Hej Lene!
      Jeg tænkte på om du også snart ville svare på en spørgerunde på skrift? 🙂
      Jeg er dansker, og jeg har simpelthen så svært ved at forstå når du snakker, desværre, hvorimod jeg forstår det hele på skrift 😀

    18. Hadde vært spennende å høre litt mer om Jørgen! Hvordan traff dere hverandre? Og hvordan eller hva gjorde at det utviklet seg, hvis dere først bare var bekjente og venner? Stor klem ❤️

    19. Hadde vært spennende å høre litt mer om Jørgen! Hvordan traff dere hverandre? Og hvordan eller hva gjorde at det utviklet seg, hvis dere først bare var bekjente og venner? Stor klem

    20. Jeg lurer på om du noensinne har opplevd at du snakker med noen for første gang, og så later de som om de ikke vet hvem du er, når det er veldig tydelig at de egentlig vet det? Hvordan reagerer du da, eller hva tenker du da liksom? Hva gjør du selv når du møter noen du kjenner igjen, gir deg tilkjenne, eller later som ingenting? 🙂

    21. Hei! Lurer på om du faktisk går med pumps til hverdags, på butikken osv, eller om du bare tar de på når du skal ta bilder og har andre sko med deg? 🙂

    22. Jeg lurer på om du syns det er vanskelig å få så mye “kritikk” for at ting har skjedd raskt – i andres øyne, og at det er så synd i Gard, når sannheten er at han ikke hadde rent mel i posen FØR det ble slutt mellom dere? High five til deg, Lene! Gir meg ende over hva enkelte synser og mener…

    23. 1) hvordan er det å møte Gard så ofte mtp Levi ? Kleint eller bare hyggelig ?

      2) hvordan fortalte du om forholdet ditt til Jørgen til Gard ?

      3) hva med Jørgen som person føler du passer bedre med deg enn det Gard gjorde ?

      4) har Gard ny kjæreste ?

      5) jeg syns du virker veldig sporty. Jørgen virker litt feminin og forfengelig. Er han likevel en som elsker fjell og hytteliv?

      6) tenker du noe over at han er en del eldre enn deg (mener jeg leste han straks blir 40)?

      Ønsker deg all lykke og kos med kjærligheten . Nyt! 😀

    24. Eneste spørsmålet jeg kom på var:
      Hvordan klarer du å holde seg så slank og fin? 🙂
      Føler du koser deg veldig mye med god mat og god vin, men alikevel så holder du deg så slank.
      Ellers til lykke med ny kjæreste <3 Ikke tenk på alle som sier det er "for tidlig". Fant selv mannen i mitt liv etter bare et par måneder som singel, og selvsagt gikk jeg fullt og helt inn i det da. Angrer ikke på det i dag i det hele tatt <3

    25. Hei!
      Så hyggelig at du er så lykkelig <3 Lurte bare på hvilke kvaliteter det er som du setter så pris på hos Jørgen i forhold til hos Gard?
      Håper på å få høre mer om hvordan dere møttes for 6 år siden og til hvordan ting har utviklet seg til nå!

    26. Synes stilen din er fantastisk både i klesveien og på interiørfronten. Leiligheten din er jo blitt utrulig kul, kan vi få se flere bilder og mer info om hvor ting kommer fra? Hva er høstens must haves i garderoben? Er du ferdig med alle oppussing nå eventuelt hva gjenstår? Nærmer seg jul så hva står på din ønskeliste? Kan du lage ett innlegg med julegave forslag til mor, far søsken osv? Alltid like vanskelig 🙂
      Du stråler for tiden og jeg ønsker deg og din kjære alt godt ❤

    27. Hei Lene!

      Jeg har vel aldri lagt igjen en kommentar på denne bloggen, men fulgt deg i mange år. Jeg synes du virker som ei herlig jente og det er alltid gøy å klikke seg inn på bloggen din.

      Jeg er midt i prosessen med å skaffe meg en valp, og lurte på et par ting:

      – Hvor kjøpte du Julius K9 selen og navn til å sette på den til Levi? De er så kjekke og fine!

      – Tok det lang tid for dere å få Levi husren?

      – Sosialiserte dere henne mye som valp? Hvordan er hun rundt andre mennesker/dyr? Er rasen hennes energisk, rolig, osv.?

      Stå på videre! Jeg ønsker deg alt godt.

    28. Hei!
      Jeg har fått helt dilla på sangen Encore som du er med å synge på. Hvorfor satser du ikke mer på musikk når du er så flink til å synge?
      Jeg vil nemlig høre mer!:)

    29. Hei. Takk for en fin og inspirerende blogg. Kan du fortelle litt mer om familien din? Du har jo snakket en del om fin far, men hva med din mor? Har du et like nært forhold til henne? Hvor mange søsken har du? Ønsker deg en fin høstdag.

    30. Hvorfor satser du ikke på musikk? Du har jo verdens fineste stemme.

      Unner deg alt godt og kjærligheten har ikke noe dato, blir man forelska så blir man forelska. Men hva er de spesielle kvalitetene som du ser i Jørgen? Er ikke det en ganske stor aldersforskjell mellom dere? Nå pynter han seg svært mye, men man ser tydelig at han er i slutten av 40 årene

      1. Hehe tror ikke han er i slutten av 40 årene!! Da hadde han holdt seg ekstremt godt ihvertfall 😉 Tipper heller i midten av 30 årene 🙂

    31. Jeg lurer på hvordan du har tenkt til å pynte til jul i år? Du har jo så mange forskjellige og flotte farger og møbler/interiør i leiligheten din, så da blir det vel kanskje litt kræsj med tradisjonell rød, grønn og gullfarget julepynt? (Da tenker jeg på de som bytter til røde gardiner, fyller hele hjemmet med nisser ol.)

      Med alle de ulike jobbene og prosjektene du har hatt og gjort gjennom årene, hva har du vært mest fornøyd med? Jeg mener du var butikksjef for en BIK BOK i Ålesund (?) da jeg jeg begynte å lese bloggen din 🙂

      Hvordan takler du alle meningene leserne dine og eventuelt andre mennesker har om deg? (At du går inn i nye forhold for tidlig, “hva tenker Gard om at du har fått deg en ny kjæreste” ol.)
      Børster du det av deg og tenker på deg og din egen lykke, eller tar du deg nær av det?

    32. Hei Skjønne!

      Vurderer nå og kjøpe meg en hund, pga jeg jobber ikke fult. Men syns du det er veldig krevende?

      Et interiør tips? et must og ha i hus.

      Av alle land du har vært i nå, hvilke har du trivest best i?

      Ha en god helg!

    33. Hei.

      Lurer litt på hvordan det blir med skjønne Levi? Skal dere fortsette å dele på henne sånn som dere gjør nå?

      Hva er dine julegaveønsker til jul? Og har du noen gode forslag til julegaver til familie og venner? 🙂

    34. Jeg lurer litt på om du har møtt Jørgen sine foreldre og omvendt? Har selv nylig fått meg kjæreste, men han har f.eks ikke hilst på pappa enda… Har kanskje noe å gjøre med at jeg ikke bor hjemme lenger og ser de like ofte – er dette mere “normalt” jo eldre man blir? Hehe 🙂
      Gratulerer så mye <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg