Artesia SPA

Å starte lørdagen med hotellfrokost etterfulgt av SPA hos Artesia SPA på Majorstuen var rett og slett helt supet! Benyttet oss av både basseng- og jaquzzi i en time før vi gikk til hver vår behandling. Frøkena klar for litt velvære! Så fint der inne! I tillegg til basseng og jaquzzi, kan man bruke treningsrommet, og sauna om man ønsker det. Perfekt til å ta med kjæresten. Til og med kanskje gi i julegave? Hotel Grims Grenka og Artesia SPA har nemlig lansert et nytt konsept : Kjæresteweekend  ♥ Og det kan man booke her. Når man booker Kjærsteweekend får man inkludert 60 min massasje eller ansiktsbehandling i pakken (viktig å booke i god tid så spa er ledig), på valgfritt spa Majorstuen eller Grand. Jeg fikk facial idag, noe som var HELT FANTASTISK! Åh. Etter og ha badet i jaquzzi i 38 grader, la jeg meg ned på en oppvarmet benk under en deilig varm dyne. Så fikk jeg ansiktsskrubb, maske, massasje i ansiktet, nakken, skuldrene, hendene. Nei, jeg var rett og slett i himmelen en hel time. Og det føltes bare helt supert. Er det noe jeg skal ta igjen, så er det facial. I tillegg fikk jeg masse gode tips til hvilke produkter jeg må bruke til min hud, akkurat hvilken type hud jeg har osv. Veldig greit og vite siden jeg ikke er noe flink til dette selv . . Men det skal jeg bli! Tine, som hadde timen var bare superhyggelig og så flink – så hun vil jeg tilbake til. Rolf Ivar var også strålende fornøyd med sin klassiske massasje! Så fin start på lørdagen. Anbefales til alle som ønsker litt ekstra stas i hverdagen. Det må man kunne unne seg. Fornøyd? Alltid! Sponset behandling

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg