Art Deco favs

I en god stund nå har jeg testet ut diverse sminke for Art Deco, og både jeg og Henriette synes at foundationpudderet deres er helt AMAZING på huden. Den blir så glatt og fin. Beste vi har brukt begge to! Etter at Henriette testet min, måtte hun investere i ett selv også. Her er mine favorittprodukter fra Art Deco ♥ Mineral Fluid Concealer – i fargen nr 497.9, som jeg bruker for å dekke under øynene og diverse røde områder. Kjempegod! Mineral Powder Foundation – i fargen no.340,4 denne er ganske lys, og har perfekt dekkevne. Jeg rett og slett elsker den. Denne har jeg brukt ganske lenge nå faktisk .. Testet ut en ny farge nå da, altså denne no.340. Synes det er så fint når huden er helt lys, så kan man heller ha på solpudder i kinnbena for å se fresh ut. Foundation brush – kjempegod å påføre powder foundationen med. Bronzing powder – i fargen 420.3 og med solfaktor 12. Veldig fin og naturlig bronzer som ikke ser orange ut i det hele tatt. Har dere prøvd noen av disse, eller har dere noen favoritter selv fra Art Deco? Her i heimen er det film på tv og tente stearinlys. Nettopp blitt ferdig med å pakke de siste bestillingene, puuh. Snart er det kvelden :-* God natt! (Annonse)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg