Årskavalkade : Del tre

Koselig å mimre tilbake til sommeren, men det er grått og trist ute. Skjedde så mye gøy denne sommeren, gleder meg allerede til neste ♥  ♥ Juli  Startet Juli med å dra fra NYC til Miami sammen med jentene. Her hadde vi the time of our lifes! Feiret 4th of July, solte oss, festet og tok turen til herlige Bahamas. Savnet Gard så utrolig mye på den ferien, og når jeg kom hjem ble vi kjærester på ordentlig (selv om vi hadde vært som kjærester en stund hihi) ♥ Dro til Geilo og Bergen sammen på ferie i 3 uker, og koste oss gløgg ihjel. Ah, for en fyr jeg har funnet meg ♥ *happyface* ♥ August  Kom hjem igjen til Oslo fra Bergen og Geilo, dro på visning sammen. Denne leiligheten ville vi ha, og budrunden ble ganske hard- vi gav alt og vant! Hurra!! Hadde en fin Oslosommer, og dro en tur til London og til den engelske landsbygda i bryllup.  En fin, fin mnd med kjæresten min ♥ ♥ September Vi tok over den nye leiligheten 1. september, jeg og Malene flyttet ut fra leiligheten vår på Tjvuholmen, og jeg flyttet inn hos Gard for en stund mens vi pusset opp. I tillegg ble jeg med Gard og NTG/Bærum på treningsleir til Mallorca. Ellers bestod måneden av myyyye oppussing, og pappa var hos oss i to uker for å hjelpe til. Snillingen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg