Årskavalkade : Del to

April – Juni : ♥ April April startet med en tur til Egypt sammen med min bestis Maria, vi koste oss der en hel uke med 30 grader og strålende sol hver dag. Hadde besøk av Oda hvor jeg tok henne med på Justin Bieber, og hvor vi hadde en skikkelig jentehelg. Var også på Hemsedal sammen med Gard og noen venner av oss på 1. Mai festivalen, faktisk min tredje tur til Hemsedal ila 3-4 måneder. Liker meg der, hihi. I tillegg oppdaget vi Champagne Lunsjen på Bølgen og Moi som tok helt av, anbefaler det på en lørdag, so much fun! Var også på Farris bad sammen med Gard som jeg fikk i gave fordi jeg vant 4-stjerners middag. Der fikk vi en natts opphold, 3 retters middag og gratis behandling.

♥ Mai  Var i Cannes, Nice og Monaco. 4-stjerners middag ble sendt på TV, og det var så utrolig spennende. Osloluften begynte å bli supervarm, så man kunne gå rundt i kjoler og skjørt uten å fryse. Hadde tidenes 17- Mai feiring hjemme på Tjuvholmen sammen med 30 venner, FOR en dag. Var en tur i Bergen på Holmen sammen med Gard, hvor vi også feiret bursdagen hans sammen med masse venner. I tillegg kjøpte jeg min nusselige lille Fiat elbil.

♥ Juni Denne måneden gikk til å nyte sommeren, være med venner, en hyttetur til Geilo, hundepass av Poco- OG tur til NY med jentene! New York er bare så fantastisk, og jeg skal uansett tilbake dit.  3 kjempefine måneder til i 2013. Elsker snø og vinter, men fy som jeg gleder meg til vår og sommer når jeg ser på disse bildene ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg