Årets siste dag

Hei dere ♥ Nå sitter jeg på barkrakken på kjøkkenet, og får i meg siste del av frokosten, nemlig risengrynsgrøt med smør, sukker og kanel. Mmm, fin start på dagen! (Dog ikke så veldig sunn… Men laaa gå!) Skulle ønske jeg hadde 100 % fri idag siden det er nyttårsaften, men jeg skal på AMFI Moa og jobbe noen få timer. Så skal jeg lage Oreokake til kvelden, og bare slappe litt av før feiringen av det nye året starter. Ikveld skal jeg feire sammen med Rolf Ivar og familien, og gleder meg veldig til det. Lenge siden vi alle har vært samlet, og det skal bli så koselig. Etter 8 år sammen som kjærester, er det ikke bare bare å gi helt slipp på det og tilbringe tid sammen. Og når vi er såppass gode venner, føles det helt naturlig for oss å feire sammen. Etter middag oppe hos foreldrene hans, skal vi på nyttårsfest hos gode venner, så dette blir knall! Men jeg har enda ikke bestemt meg for hva som blir årets nyttårskjole?! Det regner jeg med dere har? Se den fine Mariusgenseren min kjære stemor har strikket til meg! Åh, elsker den! Var den ikke fin? Alle søstrene hjemme hos oss har lik, hihi. Koselig. Nå må jeg hive meg rundt her, og hoppe i litt mer allminnelige jobbklær. Rolf Ivar kommer snart og henter meg, og så venter jobb! Hvilke planer har dere ikveld??

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg