Årets herlige julegaver

Så fornøyd og glad for årets julegaver, jeg har så snille mennesker i livet mitt, alt for snille! Hele familien Orvik var strålende fornøyd med alle pakkene, og det liker vi godt .. Her er det forresten orkan .. Og det blåser – ja, ubeskrivelig mye. Vi fikk nesten ikke opp utgangsdøren her nettopp, og hele huset rister. Men da er det deilig med stearinlys og hjemmekos. Her er mine julegaver .. Jeg fikk alt jeg ønsket meg, + litt til. KAMERA (!!) fra min kjære, gossip girl season 1-4, stavmikser (nå skal jeg virkelig lage verdens beste potetmos, rotmos osv) Sex and the city shoebox, penger, deilige kosesokker, baileys (my favourite i julen.. mm) og så søt I love you bamse fra lillesøster Oda. I tillegg fikk jeg en genial emergency charger som jeg kan ha i vesken, og lade iphonen min med anywhere! Trenger bare batterier til den. Dagens teknologi.. Verdens fineste genser fra Zara som jeg fikk av min kjære svigermor, svigerfar og Sander. Min svigermor traff virkelig blink når hun kjøpte denne til meg, for denne har jeg jaggu meg letet lenge etter. Den er så fantastisk fin! Herlig genser og kjole fra BIK BOK! Åhåå, gleder meg til å bruke. Og enkelte ting som er forbeholdt Rolf Ivar … Haha! Mamma da. Og til slutt. Så etterlengtet . . Tusen takk elskling! Jeg har ønsket meg så sårt ett nytt kamera, siden jeg har hatt ødelagt kamera i flere måneder nå, det har vært helt håpløst og jeg har vært nær ved å smelle det i veggen opptil flere ganger .. Men DET trenger jeg ikke nå lengre, for jeg har fått ett helt FANTASTISK kamera! Jeg er frelst. Med LCD skjerm til og med! Og film, og .. ALT. Det tar så fantastiske bilder. Hurraahurra! Canon Eos 600D heter det. Anbefales! Elskling fikk den nye iPhone 4s av meg, og var sååå fornøyd. Han har jo hatt en oldis nokia i flere år nå, haha .. Hva fikk dere til jul? Hadde blitt så glad for litt flere kommentarer på innleggene, litt trist å blogge så aktivt og så får man så lite kommentarer, blir litt umotivert da ..  :* Jeg skjønner jo at dere er i julemodus og kanskje ikke orker, men det er jo så hyggelig og høre litt fra dere også, ellers føler jeg nesten at jeg skriver til meg selv, hihi. DER gikk strømmen, så nå blir det dessert i mørket 😀  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg