Årets første!

Selv om det er VÅR (!) i luften i Oslo, betyr det ikke at man ikke kan spenne på seg slalomskiene å ha en helt nydelig ettermiddag i bakken! På onsdag var jeg og Renate på Tryvann, og stod til  klokken var halv 8! Så koselig, altså ski i solnedgang er jo absolutt å foretrekke ♥

Og siden det var så varmt i luften kombinerte jeg like så greit alpinbuksen med en teddyjakke. Buksen er fra Kjus, og jakken fra Bik Bok.

I morgen vil jeg stå opp tidlig og ta meg en tur på langrenn (om løypene tillater det) .. DET kaller jeg en fin start på dagen. Deilig med helg. Nå sitter jeg på The Hub, på  The Hub Bar og jobber! Så koselig her.

GOD HELG, kjære dere!

6 kommentarer
    1. Hei!
      Så fine bilder 🙂
      Bare lurte på en ting; hvilken størrelse har du i over og underdel på bikiniene fra Lahana? 🙂

    2. Hei skjønne ❤ du.. bruker du en eller to kapsler i kaffen på maskinen din? Hvilken innstilling har du? Føler kaffen blir litt vannete, men kjedelkg3å teste rundt mange kaplser. Har samme som du 🙂 har noen lungo kapsler, og noen av de som opprinnelig er espresso kapsler. Tar du en stor kaffe av en espresso kapsel? Haha Føler meg helt teit nå men du kan jo maskinen. Klem

      1. Heia! Jeg bruker en kapsel, espresso innstilling! Og deretter melk opptil første streken på den sølvmuggen! Bruker kun espressokapsler <3

    3. Hei ✨ Så på instastory at du lagde hjemmelaget lasagne med squash, kunne du delt oppskriften? Ser så godt ut alt du lager <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg