Årets første

JOGGETUR! Jeg må si jeg er ganske stolt over meg selv, kan ikke huske sist jeg jogget, det må være over ett år siden. Jeg har ikke hatt motivasjon til å trene de siste årene, men fy så deilig det er! Men må jo ta det litt rolig i begynnelsen, tenker at jeg skal bli flink til å ta meg noen joggeturer i uken, så langt tiden strekker til. Skoene og jakken er fra G-sport / Treningstights fra H&M Jeg jogget fra Tjuvholmen og bortover mot Bydgøy Allé, men det ble ikke mer enn en halvtime denne første gangen. Jeg eier virkelig ikke kondis. Jogget meg en tur på butikken på vei hjem, så nå blir det biffsalat til kvelds. OG, istedet for å ta heisen, sprang jeg likegreit trappene opp 10 etg – siden jeg var igang. Føles så herlig nå! Og jogge til denne utsikten gav egentlig bare enda mer motivasjon. Gleder meg allerede til neste løpetur. Så får vi se hvor lenge jeg kommer til å holde på. Lov meg at dere maser om jeg ikke jogger på en stund, ok? Trenger ett push. Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg