Årets første

JIPPI times three! Idag kom jeg meg ENDELIG på trening, og det føles helt herlig! Nå skal jeg virkelig bli flink, på ekte ordentlig. Det er tross alt bare 4-5 måneder til sommeren, puh puh, work it! Stakkars SATS kortet mitt, har ikke vært mye brukt siste tiden akkurat … Men nå skal jeg ta igjen det tapte! Motviasjonen er på TOPP! Jeg og Malene skulle etter planen stå opp kl 08, for å trene. Men gosj – idag var det ekstra tungt.. Men var likevel på SATS før klokken bikket 10.00 ! Det ble intervaller på meg + bein, rumpe og mage. PUH. Lurer på om jeg burde grue meg til imorgen?! Ja, tror det. Så nå har jeg spist deilig omelett, dusjet, skrubbet, tatt hårkur og har nå tatt fatt på dagens jobbing! Mye energi og kreativitet ute og går idag, veldig fint – siden jeg holder på med vårvarer til Styleway! Beste omeletten! Bestående av ost, skinke, purreløk, brokkoli ,salt og pepper. Snadder etter trening!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg