Årets brillemodell

I samarbeid med Specsavers, har jeg fått i oppdrag og fortelle dere om denne fantastiske konkurransen de har, nemlig : Årets brillemodell. Premien er helt sinnsykt, så jeg skal jaggu meg melde meg selv på også! Om du blir Årets Brillemodell, kan du vinne følgende : ♥ Man blir Ambassadør for Specsavers’ veldedighetsarbeid i Tanzania. ♥ Man får også en tur til den skandinaviske finalen i London, hvor premien for vinneren er en photoshoot med Helena Christensen som fotograf. FOR en drøm?? Jatakk! For å melde deg inn i konkurransen, klikker du deg inn HER. Skriv litt om deg selv, og legg ved bilder av deg selv. Konkurransen avsluttes 18 August. Link gjerne til bidraget deres i kommentarfeltet, så skal jeg gå inn og stemme på dere! Vil jo også se hvor søte/fine/vakre dere er med briller! ♥ Selv har jeg lese/mac/tv briller, bruker de mest når jeg ser på tv langt ifra da, ellers blir jeg bare sittende og anstrenge meg.. Nå er det Paradise her i hus. Og ja… Jeg føler med, hihi. Jeg kjenner jo Glenn, så gøy og følge med på hva han gjør på ♥  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg