Årets beste dag

God morgen! Jeg savner tilbake til gårsdagen allerede, når jeg og Renate stod opp tidlig, spilte John Mayer med New Light x antall ganger mens vi fikset oss og drakk kaffe. Savner når det var liv i gatene allerede før 08 og alle gikk rundt i finstasen. Er noe helt spesielt med 17 mai, altså. Åååh jeg skulle ønske jeg kunne oppleve dagen igår én gang til. Så hyggelig ♥ Alle er så HAPPY!!

Startet dagen hjemme hos Maria & Erik, med frokost, kaker, bobler og Kahoot, så utrolig kos! Deretter tok vi turen videre til TAKET på Steen & Strøm, før middag på Sawan. Folk er så fine, glade, blide og energirike på 17 mai. Tok meg selv i å stoppe opp flere ganger igår, og tenke over hvor heldig jeg er som får oppleve alt jeg får, være med alle de fine menneske rundt meg, og bare nyte ♥ Savner alle fine vennene mine fra igår! Nå har jeg nettopp snakket med Espen på facetime – “dagenderpå” samtalen er alltid gøy, ha ha!

Snille Renateskatt som flettet meg igår, tusen takk ♥

Tar meg en liten fridag idag, og skal nyte frem til tirsdag. Skal selvsagt titte innom dere ila disse dagene. Krysser fingrene for at vi får fint vær denne langhelgen? Har dere noen gøye planer? Silje, en barndomsvenninne fra Midsund er på besøk – så nå skal jeg straks ut å møte henne i den deilige solen. Kosikosi! Sykler bysykkel byen rundt og koser meg om dagene. Er så deilig!

NYT langhelgen ♥

11 kommentarer
    1. Høres ut som en kjekk dag, men må få påpeke setningen..
      Da Renate og jeg stod opp tidlig…ikke når, og andre sine navn kommer først. Leseopplevelsen blir bedre

    2. ser ut som dere hadde en fantastisk dag 😀

      til hun venninnen din i nordlandsbunaden: hun har på sjalet helt feil 😛 den bretten som er på sjalet skal legges inn mot nakken, og sjalet skal puttes ned i vesten (ikke på yttersiden slik hun har det). OG den lenka som hun har skal ikke brukes til bunaden

    3. Hei! følte du deg trygg når du var i mexico? hotellet, flyplassen, osv?
      Kan du fortelle litt rundt dette

    4. På instastory for noen dager siden, så hadde du på deg et gult sett. Skjørt og en matchende topp. Hvor er det fra? Det var kjempesøtt!

    5. Så utrolig fin du var i bunaden! Virker som du hadde en fantastisk dag 🙂
      Og så utrolig fin farge på leppene, hvilket merke og farge bruker du? <3

    6. Kjææære, Lenemoraa! Ser ut som 17. mai feiringen din hva skikkelig fin, akkurat slik en dag skal være. Feiringen her hva tipp topp, masse kvalitetstid med familie og venner.
      Håper det går bedre med deg nå, ønsker deg alt godt. Ta tiden du trenger, senk skuldrene, ta pauser og slapp av. Gjør det beste ut av hver dag, bruk tiden din med dine nærmeste som bare vil deg godt – for alt det er verdt. De som heier på deg og gjør deg sterkere. Jeg kjenner meg igjen i så mye av det du skrev i det personlige innlegge ditt. Alle har slike perioder. Alle dager kan ikke være en dans på roser. Det er nesten litt godt å høre at det ikke bare er meg som har slike dager/perioder. Jeg har/hatt det slik selv. Da må en bare ta tiden til hjelp, “ordne opp” og tenke positive tanker. For det ordner seg alltid til slutt.
      Ha en fin pinsehelg frøken! Resten av denne pinsehelgen skal jeg bare slappe av, lade opp til ny uke, være med venner og nyte.
      STOOOR klem

    7. Bretten på sjalet kan godt ligge den veien, men da skal sjalet stå rundt skuldrene som en “kant”. Du har rett i at endene skal puttes i vesten, men sjalfestene (lenka som du kaller det) er originale og hører til bunaden. Det finnes ulike typer sjalfester til nordlandsbunaden, enten denne lenka i sølv eller oksidert, eller to separate “søljer” i ulike utgavet (sølv og gull eller oksidert sølv).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg