Aquaventure waterpark


Nå har vi nettopp latet oss i denne herlige, myke saken i litt over en time i solnedgang. Utrolig romantisk ♥ Vi er helt utslåtte etter en hel dag på badeland ute på Atlantis, så det var deilig med en liten avslapping nede ved bassenget og stranden. Kan absolutt anbefale Aquaventure, så mange gøye sklier å ta. I tillegg har de fått et helt nytt anlegg der siden sist jeg var her, som også er verdt et besøk. Jeg og Gard har vært som to barn idag, og vi har hatt det så gøy begge to. Koser oss sammen, da ♥
Denne sklien går jo .. Rett ned, og gjennom et akvarium med masse fine fisker samt hai. Jeg turte ikke ta denne altså, jeg skal innrømme det. Men Gard gjorde det, og jeg var ivrig (og nervøs) tilskuer. Men dette var ikke den verste. Det har kommet en helt ny, hvor man går inn i en kapsel og blir skutt ned 10-12 meter før man havner i en sklie som går oppover og dermed nedover igjen for et nytt fall. Trodde jeg skulle svime av når jeg så rørene, helt sinnsyke. Gard tok den to ganger, mens jeg ventet på han. Litt nervepirrende å se kjæresten bli skutt ned i en kapsel, hehe. Men det var visst supergøy da. Jeg tar det meste, men den var for drøy for min del .. 


Her er favorittanlegget mitt, hvor man kan ta alt sammen eller alene, jeg og Gard tok alt sammen, og satt på sånne svære ringer, så morsomt! Blir skutt både oppover og nedover. Festlig!

Nydelig utsikt over Dubai Skyline i noen av de høyeste tårnene. 


Mye bygging som fortsatt foregår ute på Palmen, men fint er det likevel synes jeg. Fantatsik hvordan de har bygd opp denne byen her, helt utrolig!

Nå skal jeg tappe i et bad, før turen går til Buddah Bar om noen timer.

– Håper dere har det fint –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg