Aqua Paradise

Hei dere  ♥ Nå kom vi nettopp hjem etter nesten 5 timer i Aquaparken i Nessebar. Lå først noen timer og slumret ved bassengkanten tidligere idag, og rundt lunsjtider dro vi avgårde. Mamma ble igjen på hotellet, mens jeg og Andreas har plasket rundt som tullinger. Veldig bra badeland, så det kan jeg anbefale til dere som ikke har vært der enda. Det ble en nakkesleng, ett nesten forstuet håndledd og mange latterkuler. Men veldig verdt det, heheh .. Jeg tar ihvertfall alt med ett smil. Og det går bra nå altså, men den her tok knekken på meg. . Den ser ikke så veldig bratt ut på bildene, men DET er den. Når du står oppe der går det RETT ned. I det vi satte utfor ble det sånn trykk at hodet gikk rett bakover, haha! Sikkert litt av ett syn, klarte ikke få det opp før vi var høyt oppe i luften på andre siden. Men den var gøy da, selv om jeg ikke lo akkurat der og da, hehe . . Tok den røde og den blå, men grensen min gikk på den gule og grønne . . ÆÆ, pyseLene! Men, jeg tok en som lignet på den gule da vi var i Dubai, og .. ALDRI mer. Var helt mørbanket dagen etterpå, hihi .. Andreas derimot – tok de opptil flere ganger. Her tok vi nesten alle, bortsett fra det grønne og blå røret. Vi var mer opptatt av “rafting river” .. Samme som lazy river bare at det tar helt av med bølgene. I den ene kanalen var det som sild i tønne med folk, og de fleste falt av, kjørte på hverandre, hoppet opp igjennom veggene med ringene de satt i osv, virkelig kaos – jeg og Andreas holdt på å le oss skakk ihjel. Morsomste! Fish spa, noen som har prøvd? Tørr ikke jeg altså. Men kanskje det bare er ubehagelig med det samme? 1/4 av badelandet . . Fin str på det, så er der veldig velholdt også. Og god mat. Litt avslapping mellom slagene . . Bikini fra BIK BOK. Den er egentlig KNÆSJ gul. Sånn som her. Elsker den! Nå skal vi dusje og ordne oss. Ikveld har vi bestillt bord på en bulgarsk restaurant her på hotellet, hvor vi får både forett, middag og dessert på bulgarsk vis. Skal si jeg er spent! Imorgen kveld tenker vi å ta oss en tur for å se oss litt rundt.. Ser noen anbefaler gamlebyen i Nessebar? Er det dit vi bør dra? Håper dere har en herlig søndag hjemme i Norge ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg