Antrekk til jul og nyttår

Siden flere har etterspurt tips til hva man kan ha på seg til julaften og nyttårsaften, har jeg satt sammen noen kollasjer til dere. And the good part ..

Antrekk til jul og nyttår ♥  

Julaften ♥ Her liker jeg personlig å kle meg i noe enten med lange armer, eller noe litt søtere. I rød, blå, svart, eller hvilken som helst farge som måtte passe til jul! Det synes jeg passer fint til en sånn flott anledning. Selv om det første jeg egentlig har lyst til er å hoppe i pysjen rett etter julemiddagen, men jeg prøver og holde meg til finstasen så lenge jeg klarer..

PicMonkey Collage-13

Burgundy sequins – Rød med blonde armer – Blå kjoleSvart kjole – Rød velour – Rød med armer

Nyttårsaften ♥ Til nyttår synes jeg det er fint å ta den litt mer ut. Maxikjoler, sequins og hotte kjoler er lov her! Nå skal det FEIRES! Man kan selvsagt bruke kjolene i kollasjen over til nyttår også, men om man vil ta det ett hakk opp, kan man velge noe som dette .. Her er svart, sølv, og gull favorittene hos meg!

PicMonkey Collage-18

Svart sequinMaxi sequin – Gold sequin – Gold strap sequin – Svart sequin med kortere armer – Sølv kjole 

PicMonkey Collage-16

Blå sequin – Gold sequin – Beige kjole – Blå velour – Burgunder maxi – Kort burgunder kjole // se flere jule- og nyttårskjoler her.

Håper dere fant noe dere liker, greit å bestille nå om man skal handle fra nett, for nå blir det snart postkaos! (Om det ikke allerede er det!) Iiik, jeg må skyndte meg å sende avgårde gaver som skal med posten før det er for sent ♥ Jeg kommer med noen flere tips til nyttårsaften senere i uken!

Her jobbes det, og jeg blir nok sittende til sent på kveld. I morgen må jeg få gjort det siste jeg skal før vi drar til NYC! Så må jeg jo få pakket også … Tiden flyr fra meg, men gurimalla for en fin tur dette blir. Middag på TAO, jazzkveld, shopping, central park, skøyter, lunsj på Cipriani, frokost på Butchers & Two Hands, juledekorasjoner og julestemning, julestemning, juuuuulestemning!

Nyt kvelden! ♥

7 kommentarer
    1. Jeg har en rød og en sort kjole med paljetter og åpen rygg. Den røde kommer jeg til å ha på julaften, mens jeg bruker den sorte på nyttårsaften – enkelt og greit! 😀 Iiik, snart NY – det blir bra!! Alltid drømt om å reise dit på denne tiden av året. Håper jeg får gjort det neste år <3

    2. Akkurat kommet hjem fra to års reise og skal feire jul hjemme. I år blir det julestemning 😀 Herlig med snø og litt kulde og 🙂
      Et lite spørsmål til deg som er så flink og finne restauranter osv når du er ute og reiser. Kan ikke du se om du kan anbefale noen veganske steder i tillegg? 😀 Synes ofte det er vanskelig å finne slike tilbud enkelte plasser når man farter rundt 😛
      Håper du får en super reise og en strålende jul!
      kos og klem <3

      1. Oi så herlig!! 🙂 2 år på reise, lucky you! Jeg kan alltids se, men kan ikke love hva jeg finner 😀 <3 Takk for det, og god jul til deg også 🙂 Klem

    3. Nå hørest jeg sikkert ut som en megastalker, men uansett; Jeg lurer på hvor den svarte jumpsuiten du har på deg på instagrambildet ditt fra 5.november er fra? 🙂 Den var så syykt pen <3

    4. Hei Lene!

      Vet du om jeg fortsatt kan få tak i dine suede sand pumps noen plass??
      Jeg startet å lese bloggen din i høst, og har derfor ikke visst om disse fantastisk fine skoene, før jeg dumpet over dem på instagram.. skulle så veldig gjerne hatt et par!

      Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg