Antrekk fra Gran Canaria

Hei dere! Da var det tilbake til hverdagen, litt godt det også kjenner jeg. Har utrolig mye arbeid å ta igjen, så jeg var oppe tidlig idag. Litt vanskelig å stå opp tidlig, men det gikk! Har hjemmekontor idag, og jobber med miinto for harde livet. Heldigvis laget jeg ferdig ett innlegg til dere igår – så slipper jeg å sitte med dårlig samvittighet utover dagen. Har satt sammen noen kollasjer til inspirasjon av antrekkene i Gran Canaria. Merkelig nok klarte jeg nesten å bruke alt jeg hadde pakket med! Det tror jeg faktisk må være første gangen . . Hurra for det. Kanskje jeg har blitt flink til å pakke after all? Kveldsantrekk // Dagsantrekk // Har dere noen favoritter? Gosj, som jeg savner syden bare jeg ser gjennom albumene mine . . Want to go back! Heldigvis drar vi til Portugal om 10 dager, woop! Håper dere har en fin start på hverdagen igjen :-*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg