Anti-shine

Dette produktet må jeg bare dele med dere jenter.
Hver dag når jeg kommer hjem fra jobb, har jeg en
veldig blank panne, og det er forferdelig irriterende.
Så har jeg gjerne ikke tid til å pudre over pannen mens jeg er på jobb,
og det fører til at sminken blir veldig ujven, ikke særlig pent.

Jeg henvendte meg til coverbrands med problemet mitt –
og ble anbefalt denne.

Nå har jeg brukt den under foundation i to dager, og den fungerer kjempebra.
Huden ser ikke fet ut i det hele tatt. Endelig fant jeg noe som passet meg.
Dere får kjøpt der her.

Smør den på områder hvor du har fet hud, og ha foundation over.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg