Another jeans

Annonse – skoene er annonselenke


Denne jeansen! Dere aner ikke så lenge jeg har lett etter akkurat denne. Venninnen min Marie har den og jeg har alltid synes den har vært rålekker. Dessverre så er det en «gammel» modell, så det har vært umulig å oppdrive. Og tro meg, jeg har lett! Gleden var STOR da Marie fant den til meg på nett. Grunnen til at jeg liker denne så godt, er fordi den er så kort, og har den lille «flaren» nederst, dette gjør at alt av sko blir fint til. Jeg hater nemlig når buksen er for lang og «rynker» seg nede, om dere skjønner hva jeg mener – da må jeg alltid klippe den av (kort i beina haha) Så denne passer meg utmerket.

Buksen er fra Rag & Bone, dere finner den her (jeg har str 24 og synes den er normal i str) T-shirt fra Samsøe, hatt fra Gina Triot – sko herfra (jeg ELSKER disse!) Jakken er fra Zara og vesken fra LV (min favoritt som jeg er så glaad i !)

Håper dere har det fint! Love

8 kommentarer

Siste innlegg