Anniversary

Idag, har jeg og Rolf Ivar vært sammen i hele 7 år! Tenk det! Happy anniversary gutten :* Love you! I skrivende stund sitter jeg i bilen på fergen, jeg er på vei hjem til Midsund. Så det blir nok ingen jubileumsfeiring på oss idag. Et tannlegebesøk er nødvendig før jeg flytter! Og ikke minst, så skal jeg ha kvalitetstid med familien min ikveld. Gleder meg! Jeg har også en jaquzzi date med min aller beste Helen. Gleder meg. Idag har jeg forresten på meg jeans. Jeans! Det er ikke ofte. Jeans & T-skjorte BIK BOK // Sko Jessica Simpson // Veske Cubus // Smykke BIK BOK Ny klokke fra Nixon. Ser jeg faktisk har klart å ta den på feil vei til og med. Thumbs up! Herfra (annonse) Jeg har forresten hatt en interessant kjøretur. Først ble jeg stoppet i førerkortkontroll. For første gang! Og da har jeg hatt førerkort i 6 hele år. Men det gikk jo strålende. SÅ holdt jeg på å fyke front i front med en idiot (om jeg kan si det.. Ja, det kan jeg) som hadde rotet seg over på helt feil side av veien. Puh, det gikk heldigvis bra. Men det var så vidt. Jeg er forresten anti-forbikjører. Ja, og til slutt fikk jeg øye på 3 nyyyydelige rådyr som spratt over veien, søtt! Så det er mye som kan skje på en kjøretur over 40 minutter.. Nå er vi straks over, så Mac’en på pakkes ned. Skrives senere, hjerter :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg