Angelica Blick / BIK BOK

Synes det er så fantastisk hyggelig at BIK BOK har latt Angelica Blick designe kolleksjon for dem. Ingen hemmelighet at jeg elsker BIK BOK, og jeg digger Angelica, så ingen tvil om at jeg er fan av kolleksjonen hun har designet for de. Tommel opp! Siden jeg fortsatt er sengeliggende har jeg ikke fått kommet meg ut for å hamstre fra kolleksjonen, men heldigvis fikk jeg noen av plaggene på døren fra This is pr. Tusen takk ♥ Så får jeg bare håpe på at det er noen godbiter igjen når jeg blir frisk. 

Storgleder meg til å bruke settet med genser og shorts til hvite høye hæler, bestilte meg et par godbiter fra Windsor igår, og de blir perfekte til. Bodyen blir supersøt både til dongerishorts og skjørt. Can’t wait to use it ♥ Været ute idag er fantastisk, så det er superkjipt å ligge her under dynen. Jeg skal likevel kose meg med snop og House of Cards, synes den serien er helt rå! Synes den var litt treg i begynnelsen, men nå digger jeg den.  Hva synes dere om kolleksjonen til Angelica? Bra, ikke sant? – God lørdag –

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg