Angel / Cover

Hei fininger  ♥ Håper dere har en knall start på uken, jeg har både vært på trening og fått unnagjort en del jobb idag. Jeg har til og med rukket å synge inn en sang for dere.. Alt for lenge siden sist nå, og da jeg så Idol på fredag, kunne jeg ikke annet enn å synge inn Angel av Sarah Mclachlan … Blir så inspirtert når jeg ser på sånne musikkprogram ♥ Også er jo sangen så fantastisk nydelig. Håper dere nyter mandagen! http://youtu.be/aS2NKzRiRlA Hope you like it 🙂 Jeg har forresten samlet alle coverlåtene mine under en kategori, både Someone like you, Titanuim, Time after Time og Skinny Love – og de kan du høre HER – om du ønsker det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg