And it’s white

Hei dere ♥ Jeg er straks på vei ut døren for en mini – shoot på Operataket. Her snakker vi jeans og høye hæler. Gleder meg til å vise dere etterhvert. I går fikk jeg meg en tur til min kjære Malene og salongen hennes Meraki Studio, føles ut som mitt andre hjem, hehe. Trives så godt der! Som jeg har skrevet før, tar det noen runder for å bli så blond som man ønsker, og jeg har ønsket å bli veldig blond, bare for å gjøre noe fullstendig nytt ift hvordan jeg hadde håret i fjor vår • sommer. Nå har jeg endelig fått det som jeg ville! Jeg har blitt hvit • grå • kald, og føler meg vårfresh. Nå er det snart bare og få på litt brunfarge og glød, så er vi der, hehe.

Processed with VSCO with a5 presetMange som spør om fargen, og det eneste jeg vet, er at vi har bleket det mange ganger, og hatt i forskjellige mini colour etc. I går tok vi i en permanent, kald farge – og jeg er super happy! Takk Malene ♥

Let the spring begin! Vi sees, nå må jeg løpe avgårde til shoot, yay!

7 kommentarer
    1. Nydelig på håret, så fint! Du kler det skikkelig godt 🙂 Håper alt står bra til med deg! Godt å høre at leiligheten og alt begynner å ta form. Denne frøkna har det ikke helt bra for tiden. Men jeg skal ikke klage. Er vel bare å se fremover og tenke positivt – er det ikke det vi sier?
      Kjekt å få litt tips i matveien. Kom gjerne med flere mattips etterhvert. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg