Anbefaling : Sunspa

Annonse Det er flere år siden jeg har brukt selvbruning nå, rett og slett fordi jeg misliker den sterke lukten, og at det blir for skjoldete / og orange. Men da Sunspa kontaktet meg, og spurte om jeg ville teste- sa jeg ja. Har lest så mange gode anbefalinger, og i tillegg er de best i test. Deilig med litt glød nå som vinteren er her, har ikke lyst å ta så mye solarium heller.. Det går jo mye fortere å spraye seg litt hjemme på badet ♥ Jeg har testet ut TAN IN A CAN i fargen Chocolatte.  Slik påfører man Tan in a can : ♥ Skrubb deg godt i dusjen med hanske for å få bort døde hudceller. Dette gjør også at fargen sitter bedre og lengre.
♥ Ikk anvend krem før påføring, da vil ikke selvbruneren virke optimalt.
♥ Dekk til håret, og stå i dusjen eller på et mørkt håndkle. (Vask over veggene / evt gulvet etterpå slik det ikke setter seg..)
♥ Begynn å spraye ansiktet i sirkebevegelser, ta armene og deretter brystkassen og magen. Avslutt med bena. Få gjerne noen til å hjelpe deg bak. Litt info : ♥ Resultatet ser man etter 6-8 timer.
♥ Kan smitte av på hvitt sengetøy, så sov på et håndkle om du sprayer deg før du legger deg.
♥ Lukter litt, men overhodet ikke like mye som vanlige selvbrunere. Gard sier han ikke kjenner noe når jeg har den på meg, hurra ♥ (Men man kjenner det jo litt selv)
♥ Blir en fin, gyllen og naturlig farge.
♥ Ta en dusj etter 6-8 timer, for å få vekk lukten og evt skjolder. Jeg har ikke opplevd skjolder av denne enda.
♥ Den tørker med én gang, men vent litt likevel med å ha på klær.   Resultat :  ♥ Før / etter : Det første bildet er tatt på fredag før spraying og det andre er tatt idag. I samme lys og på samme sted. Man blir altså ikke skittenbrun eller overdrevent brun. Men får en naturlig, og frisk farge.

Jeg anbefaler denne på det varmeste ♥ I tillegg til TAN IN A CAN farge Chocolatte- har de også orginal. Den passer bedre for de som har ganske lys hudtone, jeg har ganske gyllen så derfor passer Chocolatte meg best. Vil man ha litt mer farge, kan man anvende Silky Mousse som Sunspa selger. Den gir en enda dypere farge. Om man bare vil ha farge for noen dager (feks til julebordet eller lignende) kan man bruke 3Day lotion som varer i 3 dager. Denne kan man også se hvor man har anvendt kremen, slik man ikke får flekker. Her er det mye man kan velge i. Se utvalget deres her.

Tan in a can fra venstre både chocolatte og original, 3Day lotion og Silky Mousse til slutt.

Jeg har fått lov å gi dere hele -20 % på alle disse produktene i tillegg til all makeup! Rabattkoden varer i én uke fra idag- til neste søndag.
Koden er : orvik20. Og en liten overraskelse! De første 30 som kjøper selvbruner får en gratis gave på kjøpet!! Er ikke det koselig? 

Og om du vil bli forhandler- kan du klikke deg inn her.  G O D  S H O P P I N G ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg