Anbefaling : Sony Xperia Z1 Compact

Annonse I samarbeid med Sony, har jeg vært så heldig å få teste ut deres splitter nye Sony Xperia Z1 Compact. Gard har “storebroren” og jeg har alltid likt hans veldig godt. Nå skal det sies at jeg har hatt iphone i så mange år jeg kan huske, og er veldig glad i den. Men! Sonyen absolutt har blitt en favoritt hos meg den også, virkelig! Den er så utrolig spennende. ♥ Både iphone og Sony er jo kåret til de beste “små” smarttelefonene. Jeg har lest en rekke anmeldelser, og denne Sonyen får også helt utrolige anmeldelser. Det som er så genialt med akkurat denne, er at den er vanntett. Jeg kan både ta bilder og filme under vann. Så denne skal uansett bli med til Dubai om 1 mnd. Så er det jo ikke noe problem om man mister den i vann / i do (som mange gjør, haha) for den fungerer uansett. I tillegg har den hanskemodus, som vil si at man kan bruke den selv om man har på hansker / votter, og DET er noe jeg setter pris på så kaldt som det er ute nå. Slipper å fryse av seg fingrene fordi man skal sende en melding eller knipse et bilde utendørs. Bildene på denne telefonen blir helt sinnsykt klare, og har kjempegod oppløsning for å være mobilkamera spør du meg. Skjermen er også kjempestor, og har klare fine farger. LIKER. Jeg tror nok jeg kommer til å bruke begge to fremover. Bytte litt på! For Sonyen er faktisk så bra at jeg er villig til å la iphonen hvile seg litt. Skader ikke å prøve noe nytt mener jeg.  ♥ Iphone er jo en veldig enkel smarttelefon, denne her har mye mer å by på av funksjoner og muligheter. En av mine favorittfunksjoner heter timeshift burst, man tar ett bilde, og telefonen tar 30 automatisk – altså før og etter du har knipset. Så har man jo mange flere å velge mellom istedet for å faktisk ta 30 bilder selv. Dere kan lese mer om telefonen her.  ♥ Dette er ihvertfall en helt super telefon som kan anbefales til de som vil ha noe annet en iphone. 
Denne telefonen får ihvertfall tommel opp fra meg ♥

Noen som har denne? Og som synes den bra?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg