An empty fridge

Litt lite motivasjon til å lage middag, når kjøleskapet er … tomt. Eller nesten da. Det er min tur å handle, så da må jeg vel ta meg en tur på matbutikken. Men spise først, ellers kommer jeg ut med mye mer enn jeg egentlig trenger. Ikke bra og handle på tom mage. Det er det vel flere som har merket? Det blir fort dyrt.. Skjorte fra Zara. Idag har jeg vært og shoppet litt, masse herlige nyheter til å fylle opp skapet mitt. Ble fort tomt etter jeg solgte (nesten) alle plaggene jeg la ut på salgsbloggen! Jippi! Det er fortsatt noen plagg igjen, og de kan du se ved å gå inn her. Noen smakebiter. Dere får se alt senere ikveld! Først må jeg bare få i meg noe mat, jeg skal absolutt gjøre alt annet enn å sette igang med middagen. Typisk meg.. Idag dro jeg frem en gammel blondekjole fra BIK BOK, viktig å ta vare på de plaggene som er tidløse. Man får alltid bruk for de igjen.. Jakke Zara / Sko Jeffrey Campbell / Veske Zara / Ring Dorothy Perkins God middag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg