Amazing Dubai

Hei fra oss i Dubai ♥ Nå har solen akkurat gått ned for dagen, og vi skal snart gjøre oss klar for middag på coole Buddah Bar i Dubai Marina. Den kan jeg anbefale til dere om dere skal til Dubai, veldig bra sted, loungeaktig, med gode drinker og veldig god mat. Gleder meg til det.

Idag har dagen for det meste gått til planlegging av shooten for meg, fotografen og Helene- mens de andre har fått kost seg på stranden foran skylinen. Fikk oss en liten pause vi også da, midt på dag- og det var så digg! Fint vær, sol og varme, endelig. Det gjorde godt for kroppen! Også den utsikten da, den er så unik.

Her er utsikten fra hotellrommet vårt, det første jeg gjorde når jeg våknet idag var å løpe bort, dra for gardinene og nyte dette vakre synet. Stor kontrast ift hjemme nå, hehe. Tror det er en der hjemme som er litt misunnelig på kjæresten sin ♥
Uten navn-5
Uten navn-6 Uten navn-8 Uten navn-7
Bikini fra VS | Solbriller Rayban | Sandaler Birkenstock

Er det ikke fint her? Dubai er et av mine topp 3 beste reisested, og kan absolutt anbefale det videre til dere, veldig fint å bo ute på Palmen, da man får denne fine utsikten over Marinaen. Veldig fint å bo på Marinaen også, men det spørs jo litt hva man ønsker også. Flere her som er Dubaielskere, som meg selv?

15 kommentarer
    1. Hei. Kan du få overført denne bloggen til bloglovin, er stress å måtte inn på bloggen den andre veien:p Ps du ser smashing ut!!:-D

    2. Så fantastisk ut! Et raskt spørsmål, er det noen sjangse for at du vil adde bikini til byleneorvik? Hadde isåfall vært kjempekult, og nyttig!! 🙂 god ferie

    3. Ja, superfint 🙂 Det er helt flott altså, det er ikke så strengt som media skal ha det til 🙂 Her oppfører man seg som en normal turist, ingenting å stresse med, klem Lene 🙂

    4. Herlig!!! Hvor lenge er du i Dubai? Jeg flyttet hit for noen måneder siden, bor faktisk i et av de høye byggene i marina som du ser fra Palmen. Har enda ikke testet Buddah Bar enda, men det skal jeg definitivt gjøre!! Du har sikkert fullt opp program mens du er her, men hvis du har tid vil jeg anbefale utegymmen ved Skydive Dubai. Kos deg masse videre og nyt varmen!

    5. Utrolig flotte bilder 🙂 Og du så smashing ut!! Kan jeg forresten spørre om du har helt ekte pupper? Bare lurer, de så så innmari flotte ut! Kompliment uansett altså, naturlige eller ei!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg