Altså, Bergen ..

Jeg ELSKER Bergen, byen, menneskene, jentene på BIK BOK, lansering på Torgallmenningen – åh, så utrolig fornøyd med dagen. Til tross for at den startet med tidenes mest ubehagelige flytur (ufattelig mye turbulens) lenge siden jeg har vært så redd.. Ble helt uvel. Trygt nede på bakken var det bare å GLEDE seg til lansering på Bik Bok Torgallmenningen. Jeg har sagt det til jentene der, og butikksjefen idag – blidere og mer energirik gjeng skal man lete lenge etter. Føler meg så utrolig godt tatt i mot der, er en grunn for at jeg kom tilbake denne gangen også ♥ Var veldig spent på dagens oppmøte, gikk en tur ned på lageret deres, skiftet sko og kom opp igjen til TIDENES kø. Aldri sett en så lang kø før jeg. Ble helt overveldet, og veldig overrasket. Vi fylte opp butikken, og på ca 3 minutter var vegger, stativer og bord heeeelt skrapet! Jeg har ikke ord. Takk, Bergen for en fantastisk start på lanseringen. Jeg er sååå takknemlig!

Uten navn-15Uten navn-13Uten navn-5Uten navn-12Uten navn-17Liker at fargen på cupcaksene matcher collectionen, and I loove the balloons.

Uten navn-7Uten navn-8Uten navn-9Uten navn-10Ser dere noe dere liker?? ♥

Uten navn-16Uten navn-18DREAMTEAMET fra Bik Bok Torgallmenningen. Blide jenter altså, tommel opp og takk for meg ♥ Dere er herlige.

OBS! Viktig informasjon – veldig mange av dere spør meg om lansering på nett og ellers rundt om i Norges land. FREDAG KL 10.00 – slippes kolleksjonen i butikkene, og på nett. Både her på bloggen, på byleneorvik.com og bikbok.com. 10.00 på fredag, altså. So beee ready. Vi har myyye mer på lager på nett denne gangen ift til sist, så det er bare å sitte klare ♥

26 kommentarer
    1. Kjenner jeg gleder meg såå til lanseringen! Må nok både ha capsen, hatten, skinn(?)skjørtet og den ene bikinien 🙂 Enda godt stipendet kom i går, hihi. Kjempefin kolleksjon, du imponerer! 🙂

    2. Hvordan er den jeansen i størrelsen? Er den slik som resten av bik bok sine bukser? Og er den highwaste?

    3. Dersom du ser på Bik Bok sin side, står det at kolleksjonen skal (skulle) slippes online i dag, 17th of April, 10.00 am.Utrolig kjipt at det viste seg å være feil når man satt klar og ventet :(Men det er jo ikke din feil da 🙂

    4. Er det utvalgte bik bok butikker kolleksjonen kommer ut i, slik som sist, eller er det alle sammen? 🙂

    5. Hvordan er den blomstrete badedrakten bak og nedentil? Ser du har brukt det som en topp noe som var kjempe fint.

    6. Hei Lene. Er litt forvirret rundt info om kolleksjonen. Du skriver at den slippes ut i butikk på fredag. Hvorfor får man kjøpt den i Bergen og på Strømnen i dag?

    7. Hvordan er den blomstrete buksa i størrelsen? og hvor mye koster den? har du din i S? <3håper på svar før kl 10 i morgen!! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg