Alt kan skje på en arbeidsdag i Tv8

Hei hei alle søte lesere! Idag tok arbeidsdagen en litt annerledes vending. Vi fant ut at vi skulle lage et aldri så lite program om meg som blogger! Veldig spontant, så ingenting var planlagt! Men, jeg håper og tror at jeg var flink jente. Gleder meg skikkelig til å se resultatet, og til å vise film snutten til dere! Tror den er klar imorgen allerede. Så da får dere bli med meg hjem! IIIH – spennende. Her er jeg og Sabine inne på klesrommet, og babler om jeg vet ikke hva… Jeg prater veldig mye skjønner dere! Det vil dere nok merke på filmen, hehe. Snavla går i ett! I farta! Vet dere hva? Jeg hadde ny rekord på søndag! Med hele 24.000 unike lesere! Jippi!! Det er bare helt fantastisk. Today’s Jakke River Island / Shorts Levi’s / Topp BIK BOK / Sko J.C Jeg og Rolf Ivar har nettopp fordøyd en bedre taco middag. Tror faktisk vi har taco minst èn gang i uken. Så nå har jeg planer om litt hjemmespa! Deilig. Håper dere vil se film snutten min når den er ferdig? Hihi.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg