Alonetime

Det er så viktig å sette av litt tid til seg selv, innimellom. Og med det mener jeg litt jentetid. Dagene mine flyr avgårde, og jeg føler egentlig at jeg ikke rekker over alt jeg skal gjøre. Guttene dro avgårde for å renne akebrett, og da så jeg muligheten til å kose meg litt. Så nå har jeg tatt fotbad, med bobler og massasje – lest en drøss jenteblader, spist ltit snacks og stelt neglene til vi skal ut å reise. Jeg har tatt en god og varm dusj, og kuret håret – så nå føler jeg meg fresh. Tenkte jeg skulle begynne å pakke litt idag, stresser alltid så fælt dagen før avreise – så nå skal jeg være ute i god tid. Nå skal jeg til å sette på middagen til guttene kommer inn igjen, så skal vi kose oss med film.

Håper dere har en herlig søndag, og at den nytes for fullt.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg