AllYouCanEat kind of weekend

♥ Hei fra flyet på vei hjem fra vakreste Paris! Jeg har vært på jentetur i helgen, og vi har ikke gjort på annet enn å spise fra vi kom. Jeg er jo over gjennomsnittet interessert i god mat, god vin og kule steder med kul vibe – så jeg har vært i himmelen hele helgen. Jeg dro med Gabrielle, Marie og Kine – denne turen har vært planlagt lenge, så dette har vi gledet oss til. En harmonisk, og nydelig trekløver og reise sammen med som deler de samme gledene hva gjelder mat og vin. Vi har gått pittelitt i butikker – men egentlig bare hatt timesvis lange frokoster, lunsjer og middager. Så deilig!

Tenkte å dele litt bilder- og ikke minst litt tips fra verdens fineste by!

Vi spiste lunsj på LouLou på fredagen og ble sittende i nesten 3 timer. Vi delte en truffle-pizza (oh my god så god..) og deretter gaflet jeg i meg en pasta med truffle etterpå også. Glad i det si! ♥

Toppen jeg har på er fra Zara ♥

På kvelden hadde vi bord på Noto. ELSK! I Paris er det aller beste å booke bord på siste seating, altså 22.30. Vi valgte å booke på restauranter hvor det er litt liv, og blir litt sånn “party-vibe” underveis i middagen. Anbefales! ♥

Tidlig i seng og klar for en ny dag på lørdagen hvor vi startet frokosten på Cafe De Flore. Croissanter, syltetøy, toast, egg, juice, kaffe – assa så deilig! Deretter gikk vi litt i butikker rundt Saint Rue Honoré og spiste lunsj på Hotel Costes (ostekaken der er et must!!)

I går kveld ønsket vi å se når Eiffeltårnet glitret (én gang i timen på kvelden) Så vi dro til Monsieur Bleu (utenfor restauranten er det en bro hvor man kan se eiffeltårnet helt perfekt! Så tok vi en predrink der (vi satt faktisk ute! Så kos!) før vi dro til middag på Balagan. Her anbefaler jeg også å booke bord 2230. Vi hadde bord fra 21 og måtte egentlig gi fra oss bordet 2230 – men det endte opp med at vi var der til 02! Bare spiste, drakk drinker og hadde det supergøy. Elsker å spise på restauranter hvor det blir litt sånn “småparty” ♥

Vi har spist så mye god mat denne helgen! Kaker, desserter, crossianter, pasta, pizza, lobster – og i det hele tatt. NAM!! ♥

Nå skal jeg hjem og kose meg på sofaen og se film resten av dagen. Håper dere har en deilig helg!

10 kommentarer
      1. Heia, de er fra YSL! Så kule 🙂 Kjøpte de ikke, bare prøvde de. Men nå angrer jeg, hehe.. 😀

    1. Så koselig! Skal til Paris om noen uker, og lurer egentlig på hvordan været var der nå? Er det kaldt eller nogenlunde varmt? Hva bør jeg pakke med meg, hvilken type jakke?

      1. Jeg hadde med pels og trench. De andre jentene hadde kåper og skinnjakke. Det var 11 grader i går. Så jeg hadde gått for en mellomting med en tykk genser – just in case! God tur 🙂 🙂

    2. Hei. Så fantastisk fine bilder. Og elsker virkelig stilen din. Hvor er den korte dressjakken fra? Ønsker deg en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg