All you need is love

.. Kjekt å se at dere engasjerer dere ift mitt forrige innlegg! Håper på enda mer engasjement utover kvelden ♥ All you need is love.

Og apropos love, tenk at mine to fantastiske venner endelig har blitt mann og kone! For en dag, for et bryllup, for et fest. Virkelig, dette er “one for the books” uten tvil. Jeg er så glad, stolt og rørt over kjærligheten til disse to menneskene, og det var en ære for meg å få være forloveren til Henriette.

IMG_0410Verdens fineste brud og brudepar ♥

Alt startet på torsdagskveld med pynting og fiksing i det fineste lokalet jeg har sett! Splitter nytt, funkis lokale med svææære vinduer og en uslåelig utsikt over fjell og fjord. Pyntingen var helt strålende, det var det vår felles venninne Cathrine som stod for. Flinking! Fredagen gikk til pynting og organisering, vi fikk også satt opp photoboothen til bryllupet! Jeg fikset med props, mens Cathrine fikset en stor “polaroid-ramme” i papp. Det ble så kult! Props kan dere kjøpe her, ganske så billig og med rask levering. Gleder meg vilt til å se de bildene som ble tatt der ila kvelden for å si det sånn.

Fredagskveld møttes vi alle sammen til meet og greet, og det var superkos! Når det var over sjekket jeg, Henriette og Irina (også forlover) inn på suite på Quality Hotel Waterfront! Her koste vi oss, kom oss i seng tidlig og gjorde oss klare til den store dagen. Stod opp tidlig og fikset oss. Før vielsen tok sted klokken 12. NYDELIG var det, helt nydelig. Selv om jeg hadde sett henne flere timer i forveien var det utrolig rørende å se henne opp gjennom kirkegulvet med faren sin. Fantastisk ♥ Etter bryllupet dro vi rundt og tok brudebilder, med meg som sjåfør og fotografen i fremsetet, de nygifte koste seg i baksetet, hehe!

Middagen og alt som hørte til, samt alle taler og festen var uslåelig, en perfekt dag fra ende til annen. Jeg holdt tale, og før talen hadde toastmasterene forberedt noen ord om meg, samt en aldri så liten videosnutt som beskrev meg som person. Og ingen andre ringere enn mister Espen Hilton dukket opp på skjermen. Trodde jeg skulle dævve! Det var SÅ morsomt, og alle sammen lo! Litt av en icebreaker for meg som skulle tale foran 105 stykker i etterkant, hehehe. Talen holdt jeg og det gikk superfint. Etter vi skålte for brudeparet hadde frøken Orvik en aldri så liten overraskelse. Henriette og Egil ønsket at jeg skulle synge i kirken under vielsen deres, jeg sa først ja – men pinglet ut uken før.. Jeg klarte det bare ikke, blir alt for nervøs for sånt.. MEN! Jeg ville gjerne gi noe tilbake til de. Og det resulterte i musikkvideo hvor jeg sang HALO av Beyonce, Ana spilte piano og John Tøsse (Fotograf) filmet det hele hjemme i stua i leiligheten vår. I tillegg brukte jeg og John en hel kveld på å klippe inn videoer og bilder av Egil, Henriette og lille Noah. Var SÅ gøy å vise den frem, og jeg fikk høre i etterkant at det til og med kom noen tårer hos noen av guttene i bryllupet, hehe. Veldig koselig! Kommer til å legge ut Halo her etterhvert, men det blir uten klippene vi la inn. Det er litt for personlig ♥

Ble en hel bok dette her, hehe. Men var sånn en koselig helg som jeg gjerne ville dele med dere. Her kommer bilder!

IMG_0441 IMG_0554Desktop3IMG_0613Desktop4Er ikke dette bare den nydeligste bruden dere har sett? For et syn! Og brudgommen da såklart ♥ Mer bilder av min kjole kommer senere! Den er fra Cecilie Melli!

SMIL fra Lene

 

30 kommentarer
    1. Så koselig, ingenting er hyggeligere enn bryllup! Spesielt når det er noen som står deg nær 🙂 Vil forresten minne deg på at “i forhold til” kun skal brukes når en sammenligner ting, all annen bruk er feil, selv om det er veldig vanlig 🙂

    2. Hei Lene! Kan jeg få spørre om dette er på Alnes Brygge? Ble litt i tvil 🙂 Vakkert burdepar og flott forlover.

    3. Så utrolig fint brudepar , artig å lese 🙂 Du og Gard var også kjempefiine som alltid! Gleder meg til sangvideoen kommer ut:)

    4. For en nydelig kjole. Både brudekjolen og din egentlig 🙂 Jeg elsker brylluper. Mannen kjeder seg alltid I bryllup… haha…

    5. Fantastisk bukett! Hvilke blomster er i den? Fikk lyst på det lange grønne i min bukett når jeg gifter meg. Håper de er å oppdrive i november!

    6. Hei Lene! Lurte på hvor bryllupsfesten ble holdt? Skal være forlover i et bryllup neste år, så nå leter vi etter lokaler i Ålesundsområdet. Så ut som en fantastisk dag, og du var like flott som alltid;) Bruden også!

    7. Hei,
      Hvor har du kjøpt den kjolen fra cecilie melli? Finner den ikke på nett. Skal være forlover og bruden og brudgommen har bestemt at fargene skal gå i mint/grønn så jeg leter meg ihjel etter en passende kjole.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg