– ALL WHITE –

– All white on the Opera House today – Hei skjønne, fine dere. Og tusen tusen takk for så mange fine, og gode kommentarer til det forrige innlegget mitt. Dere er en god gjeng altså ♥ Dere har sånn forståelse, mange av dere går gjennom det samme selv, og det er hyggelig at man kan støtte hverandre, gi tips og råd. Takk ♥ Har lest hver og en av kommentarene, og setter pris på engasjementet deres. Godinger!  – Her kommer dagens antrekk, som er helhvitt – Wearing : Skirt H&M Trend
Shoes Windsor Smith
Sunglasses RayBan
Handbag Alexander Wang
Tshirt H&M Trend
Jacket Zara  Nå gjør jeg jo det jeg absolutt ikke skal- nemlig å jobbe når jeg egentlig burde sitte i armkroken til Gard å se Masterchef, hehe.. Meeen man lærer vel etterhvert, håper jeg. Skal uansett bli flinkere til å legge bort jobb på kveldstid. Løksuppen står og koker på ovnen, og jeg har fått meg et lite glass med hvitt, så det er absolutt ikke synd i meg. Idag har jeg forresten kost meg innmari med venninnene. Var først på et møte, før jeg tok turen til Operahuset sammen med Henriette og Noah, deretter spiste vi lunsj sammen idag også, så kjekt med kvalitetstid med disse to, er jo så hyggelig å se Noah som vokser og forandrer seg for hver dag. Senere idag har jeg møtt Helen og Malene for kaffe, skravling og kos- alt for lenge siden vi tre har vært sammen nå, og det var så kos ♥ Nok babling fra min side nå, nå er magen sulten! Ha en nydelig kveld, og ikke glem å klikke inn her kl 10.00 imorgen. IIIK *sommerfugler i magen*  Gooood kveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg