All white everything

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERADress fra Day Et Birger Mikkelsen – Veske YSL – Sko her (adlink)


HEY GIRLS! I går var en supervellykket kveld! Som jeg koste meg altså, så mange fine mennesker å være sammen med. Vi startet her hjemme hos meg og dro videre til Theatercafeen før vi dro på Vixen hvor vi møtte enda flere ♥ Er så hyggelig når det er så mye kjentfolk. Det elsker jeg! Så mange fine finalister i går! Gratulerer til alle som vant!! Rørende å se at SÅ mange United Influencers profiler stakk av med priser. Jeg vant ikke, men jeg unner kjære Annettemor “Årets Moteblogg” 100 % ! Virkelig altså, bedre stil og mer gjennomførte bilder skal man lete lenge etter, og den jenta har peiling. Og i tillegg så var det veldig stas for henne å vinne nå som hun har lagt opp ♥ Veldig glad på alle sine vegne!

Vi dro på afterparty på Baroque hvor jeg møtte ganske mange lesere ila kvelden, så hyggelig altså! Dere er skjønne. Nå skal jeg komme meg på trening, og deretter har jeg playdate med Henriette og lille Noahpus!

LOVE

7 kommentarer
    1. Utrolig elegant og kult antrekk, Lene 🙂 så nettopp på video bloggen din, og må si du er bare så skjønn! Må langt å finne noen med en så søt dialekt og væremåte, hihi! Gleder meg masse til neste gang det kommer en til, føler vi blir “closere” med deg på den måten! Du er superflink <3

    2. Her var du rålekker, du stråler 🙂 Synd du ikke vant, men det kommer flere muligheter.
      Synes du var så søt på videobloggen, du er jo veldig fotogen, og enda finere “live” 🙂
      Men… Kan du fortelle hvor den fine svarte genseren du hadde på deg i videobloggen er fra? Den var kjempefin, vil ha 😉 Ha en strålende helg fine Lene 🙂

    3. Fy søren du ser helt fantastisk ut – enda mer enn vanlig! Elsker virkelig alt ved antrekket og må ærlig innrømme at jeg sjekket alle nettbutikker etter liknende dress med en gang jeg så bildene dine på instagram! Fortsett å stråle, fine deg! <3

    4. Lene. Kan du lage et kort innlegg om hvordan du har satt opp telefonen din? Altså hvor og hvordan du har plassert ALLE appene dine? Klem Line

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg