All white everything

Uten navn-32Uten navn-27Uten navn-31Uten navn-38Uten navn-341Uten navn-28Uten navn-37
Bukse Bik Bok | Genser Lene Orvik Collection her | Sko Zara | Jakke Zara | Veske Alexander Wang | Solbriller Barton Perreria | Klokke Triwa

Igår var jeg på Stylemag sin frokostlansering, digg å kicke i gang dagen med et sånt event. Etterpå tok jeg og min kjære venn Espen litt bilder sammen. Nå skal jeg komme meg på trening, deretter i møte, og klokken 12 skal jeg noe veldig spennende!! Sommerfugler i magen. Vi snakkes ♥

18 kommentarer
    1. Hei! Litt rart spørsmål, men jeg ser på blant annet mystoryen din at du har kaktuser på badet. Tåler de å stå uten sollys? Kunne tenkt meg det selv, men har ikke vindu der, så er redd de skal dø med en gang.. Klem 🙂

    2. Hvordan klarer du å gå med høy hals når du bruker sminke i ansiktet, uten å få sminke på genseren? 😮 Sier ja takk til et innlegg om det hvis du vil, og hvis du har tips til vask dersom uhellet er ute.. og hvordan du rengjør sminkebørstene dine! 😀

    3. Du ser amazing ut i absolutt alt! Skulle ønske jeg hadde peiling nok til å matche plagg slik du gjør! :-)#Norgesvakrestekvinne

    4. HeiHva er grunnen til at UB ikke fikser plattformen sin? Veldig ofte blir alt bare hvitt når man scroller seg ned. Ikke bare din blogg altså. Men kun de som har UB. Sykt irriterende og unødvendig. Elsker egentlig bloggen din, men fordi det blir styrete så blir den gode opplevelsen borte. Den gamle plattformen var bedre. At UB ikke fikser opp asap er merkelig og uprofesjonelt. Men det er kanskje bloggeren sitt ansvar ?Ikke ta det som kritikk. Hadde vært koselig å begynt å lese bloggen din hver dag igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg