– All that’s fuzzy –

– Love this fuzzy, cozy thing – Jeg og Annette rakk innom noen få butikker før vi dro til flyplassen igår, og når jeg så denne var det love at first sight. Den er veldig Lene, er dere ikke enig? Elsker å forsvinne inn i alt som er stort, varmt og godt. Og fargen er jo en av mine favoritter, det er jo ikke til å legge skjul på. Kun 199,- hos Lindex kan jeg fortelle dere, det er et kupp det! – From Lindex – – On my way to the airport yesterday –  Nå skal jeg hive meg irundt her, har nemlig en veldig spennende presentasjon klokken 12 idag, så her må det forberedes ♥ Ikke meningen å være så hemmelighetsfull, dere får vite hva i alle dager jeg pønsker på om en 2 ukers tid, hihi. Wææ gleder meg til å dele det med DERE! Dere er fantastiske, takk for at dere klikker inn!  Fredagslove fra meg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg