All that glitters

Noen av lenkene i innlegget er annonselenker Da har jeg fått alle julekjolene jeg har bestilt i hus, finally ♥ Nå begynner det å krible i magen, så mye å glede seg til i desember måned! Familie, venner, pakker, god mat, festligheter, ski, hyttetur – ååhååå det gledes ! Idag har jeg og Kari til og med funnet tregrenen til julekalenderen oppe på Sognsvann- så nå kan 1 desember bare komme. Her er mine partykjoler for denne herlige sesongen / Vi snakker paljetter, blonder og åpen rygg ♥
Gull, sølv og svart kjole utsolgt / Grønn kjole her / Gull kjole utsolgt  / Bronse kjole her (bestilte to ved en feil, så har en i XS om noen er interessert) / Svart blonde kjole her 
Rødt skjørt her  Svart kjole med åpen rygg her. 

Alt er så fint på, så nå er det bare å glede seg til neste gang finkjolen skal på. Nok å velge i ihvertfall, og digg er det! Slipper jeg å stresse rundt dagen før eller samme dag og ikke finne noe! Kjent problem? Kan tipse om alt for mange fine partykjoler her. Nå skal vi lage lasagne her hjemme, også bare kose oss og slappe av. Det er så deilig og bare være hjemme ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg