All red

God morgen ♥ Nå er vi straks på vei ut døren til Wayne’s på Tjuvholmen for frokost- og ISKAFFE. Blitt heelt hektet jeg, må-ha hverdag. Mmm, deilig og kunne kose seg litt med litt ekstra god frokost på denne søndagsmorgenen, trenger det nå etter to dager med fest og morro. Igår inviterte jeg Ana og hennes søte venninner hit for pizza, drinker og gøy. Senere ble det en tur på byen for å feire søte Natalie litt, møte Gard og kompisene, og ja – bare hygge oss. 


Fant frem en rød kjole fra skapet igår som jeg nesten har glemt av, den er jo så fin. Kombinerte den med den hvite zara jakken, hvit veske og hvite sko. Kjolen er fra Kouture – her ♥ (Sponset) Så gøy å gjøre litt andre ting på vors, som å mikse drinker (som oftest går det i hvitvin hos meg) og lage speltlompepizza, fantastisk godt- og så raskt og enkelt. 


  Alt klart til besøk igår ♥



Og et litt kjapt tips til de pizzaene, kjøpte bare inn noen lette ingredienser- og det ble så godt! Speltlomper, pølse, skinke, chorizo, sopp, pizzasaus og ost. Ferdig på null komma niks, lurt om man skal ha mat til gjestene men ikke orker noe fancy.  Håper dere har hatt en hyggelig helg, idag skal vi virkelig bare nyte søndagen. Håper jeg dere også gjør ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg