All I need in my beauty bag

Hei! Åh herlige land for en fin dag. Jeg, Gard og Levi har vært på tur i 3,5 time idag! Vi gikk fra Sognsvann til Ullevålseter og det var helt nydelig ♥ Er så godt for kropp og sjel og Levi koste seg så utrolig!


Her er mine absolutte favoritter i toalett vesken om dagen! Deilig og våkne, ha body blur i ansiktet og gå ut døren, bruke minst mulig sminke i hverdagen. Og når jeg skal sminke meg mer bruker jeg highlighter, blush, øyenskygge i burgunder og leppestift.

Body Blur i fargen Latte Light til ansiktet – Oh Darling Skin Finish (highlighter) fra Mac – Bronze Goddess fra Estée Lauder – Sweet As Cocoa blush fra Mac – Velvet Teddy leppestift fra Mac – Øyenskygge i fargen Color Riot fra Nyx

Imorgen drar jeg til Palmesus, og det gleder jeg meg utrolig til! Aldri vært i Kristiansand så det blir spennende. Noen steder jeg må innom mens jeg er der? ♥

19 kommentarer
    1. Hei Lene! Jeg har lest bloggen din lenge nå og synes du virker så snill og god 🙂 det har blitt slutt mellom meg og kjæresten etter 8,5 år sammen nå, jeg vet det er det rette valget, men ofte så får jeg en følelse av at jeg vil ha han tilbake, selv om begge to er enige om at vi har tatt det rette valget om å gjøre det slutt etter mange måneder hvor ting ikke har vært bra. Dette er så forferdelig trist..:-( har du noen råd? Klem fra ei med hjertesorg

      1. Hei <3 Uff, ja den følelsen.. Men den kommer nok at dere har vært vant til å være med hverandre så lenge, og nå skal være på hver deres kant. Da er det lett å "falle tilbake" pga tryggheten.. Anbefaler å bruke litt tid på å kjenne på alt – det tar jo tid og komme seg over alt dere hadde. Få ting på avstand, så skal du se du klarer å finne ut hva du egentlig vil i hjertet ditt. Og er det dere to, så finner dere jo ut av det til slutt <3 Lykke til og håper det går greit fremover <3 Klem

    2. Hei Lene. Jeg har ikke vært fast leser lenge, men nå stoler jeg innom bloggen din daglig for en få doser med positivitet

    3. Håper du koser deg på palmesus! Jeg følger deg på snap, hvor er den nydelige røde jakken og det hvite skjørtet du hadde på deg i dag tidlig ifra? 🙂 Ha en strålende helg!!

    4. Hei Lene! Har du og Gard fortsatt tenkt å gi fra dere Levi, lurte litt siden dere har begynt å gå en del turer med henne begge to “i lag”. Veldig fin hund, og uansett hva dere måtte bestemme dere for å gjøre med henne så vil hun nok ha/få det veldig bra! 🙂

    5. Sorry Lene, men bloggen din har tapt seg veldig den siste tiden… 🙁 Lite variasjon, og lite inspirasjon å hente for min del. Gler meg likevel til å følge den nye oppussingsprosessen din! Det handler vel mye om hva vi interesserer oss for. Sminke,treningsklær, anbefaling av resturanter, reising og festing er liksom ikke så gøy å lese om i lengden, det blir litt overfladisk på en måte. Håper det skjer en endring snart, viss ikke mister du nok en leser. Til slutt vil jeg ønske deg en fin sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg