ALL GREEN

Uten navn-2Uten navn-1BALMAIN x H&M – antrekket er lånt av H&M

GOOOD lørdag mine fantastiske lesere ♥ Og happy halloween!

I går var det duket for James Bond galla premiere på Colosseum kino, vi var en liten før-fest før vi ble hentet med biler og kjørt til Colosseum. Der så vi Spectre, drakk litt champagne og spiste popcorn. Jeg hadde høye forventninger til filmen da jeg har hørt den skulle være så bra, men ble faktisk pittelitt skuffet.. Den var bra altså, men jeg har sett bedre Bond filmer. Uansett så var det en super opplevelse, hele salen var ikledd smoking og kjoler og stemningen var super. Etter filmen ble vi hentet og kjørt til Grand for etterfest, tror det var 700 stykker der. Superfin kveld med fine folk. Tusen takk Ronnie Ottem for at du ordnet en super kveld for oss!

Heldige meg fikk låne klær fra Balmain kolleksjonen til H&M. Jeg er rett og slett helt forelsket, kjolen, beltet, jakken, smykket og armbåndet, dette MÅ jeg få kapret meg på lanseringen. En av de fineste antrekkene jeg har hatt på meg på lenge! Dere får se bilder av hele antrekket imorgen.

Helgen går i ett! Idag arrangerer jeg og Gabrielle fra BAR en stor halloween fest på Bar Bygdøy Allé, hvor vi har fikset med makroner, ballonger, drikke, pynt og det kommer til å bli GOD stemning. Vi har hele nedre etasje på BAR til rådighet, så dette kommer til å bli en sykt morsom kveld. Gleder meg ♥ Jeg får makeup artist på besøk klokken 12, som skal sminke meg til kvelden.. Dere får selvfølgelig se bilder imorgen, men hint til kostymet er : Blå, med spisse ører, og svart rastahår, hehehe. Ikke så vanskelig å skjønne hva det er kanskje? Så nå må jeg avgårde for å hente makroner, ballonger, ferdig sydd kostyme og deretter er det bare å sette seg i sminkestolen her hjemme. Gud som jeg gleder meg til resultatet! Skal dere feire Halloween? Hva skal dere være?

SMIL Lene

16 kommentarer
    1. Balmain kjolen er bare helt fantastisk fin <3 Hvem str har du i den og hvordan er den i str?

      Ha en fin dag! 🙂

    2. Fineste Lene!! Om du kunne sagt noen ord om hvordan plaggene er i størrelsen? Vet det blir stress på torsdag, og vil så gjerne ikke komme hjem med feil størrelse 🙂

      1. Tusen takk <3 Ja det blir nok kaos.. Det vet jeg ikke, bare prøvd denne og jakken, men regner med de er normale i str resten også <3

    3. Hei, Lene! Den kjolen var såå fin tenkte å prøve å få tak i den når den kommer ut for salg. Åssen str hadde du i denne?

      Ha en fortsatt fin dag!! Klem Maria

    4. Dritlekker kjole!! Hvordan er den i størrelsen? Tenker å bestille den på nett lanseringsdatoen og fint å vite om den er true to size or not. Ha en knallfeiring i kveld!!

    5. Helt perfekt!!
      Hvilken str er kjolen? Jeg MÅ få bestilt den, og da hadde det jo vært greit å vite hvordan str er så det blir riktig:-)

      1. Normal, men den er løs så det gjør ingenting om man tar den et nr større (om man ikke skulle fått tak i sin egen str..) 🙂

    6. Har desverre ikke mulighet for å kjøpe kolleksjonen i butikk, må gjøre det på nett. Kan du si noe om str på kjolen? Hvilken str har du og er de normale i str? 🙂

      1. Hei, denne er 36, litt stor til meg, men jeg kan ha den. Bruker normalt vis 34 🙂 Dvs du kan ha din egen str og gå opp en uten at det gjør så mye 🙂 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg