All by my self . .

Æsj … Ikke noe kjekt og kysse kjærleiken farvel og se han forsvinne inn i heisen. Trist og tomt. Nå ser jeg han faktisk ikke på 11 dager (!) Det er lenge for å være oss.. Men, heldigvis har jeg hundrevis av ting og fylle timeplanen min med, så det skal nok gå bra. Bare litt vemodig med det samme. Nå skal jeg snart hive meg irundt og pakke kofferten, reiser til Trondheim med 7-flyet imorgen. Bah. Gjett når jeg skal stå opp da .. ? Jo, klokken 4 i natt. Må kjøre til flyplassen klokken 5.. Det blir trøtte Lene det. Men gleder meg SÅNN TIL JOBB! Imorgen skal jeg style en jente og en gutt, det har jeg ikke gjort før – så det blir kos. Elsker jo og dulle med lillesøsteren min, og jeg tror de er ca samme alder. Så jeg skal ihvertfall pakke ned krølltangen min, og lage lange fine lokker på henne, hihi. Idag har vi bare koset oss, gått tur i det fine høstværet, laget hvitløks kjøttboller, og bare slappet av.. Vest & blazer H&M // Lue Cubus // Veske Modekungen // Tights Cubus // Boots baresko. Tror ikke jeg rekker og blogge før jeg er ferdig på jobb, og har fått sjekket inn på hotellet imorgen. Drar nemlig rett fra flyplassen og til Centerteam. Ha en god natt :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg