All black

Hei dere ♥ Deilig og våkne opp i den nye sengen, nedgravd i store hotellputer og ufattelig mykt bambussengetøy. Leiligheten er et eneste rot, mange ting som ikke er ferdig enda, og i tillegg har vi kun to møbler i stuen, sofa og tvbenk. Møblene kommer ikke før i slutten av november / beg av desember pga forsinkelse. Så ufattelig kjipt, føler liksom det er lenge til vi kommer oss skikkelig i orden. Men vi har det mest nødvendige, så da klarer vi oss. Nå har vi spist frokost, og skal til og gjøre ferdig badet, vaske det og legge på plass hånduker og diverse ting jeg kjøpte igår. Igår kveld spiste vi tapas på Delicatessen her på Aker Brygge, det er så koselig der nede. Dit skal vi gå oftere! Nyåpnet er det også, så liker jeg at de har litt typ loungemusikk, så blir det litt diggere stemning! Etterpå dro vi opp til en kompis av oss Christian på vorspill, og deretter en tur på Nobilis, tidlig hjem da heldigvis- så vi er mer enn opplagt idag ♥ Hadde på meg den svarte bodyen fra BIK BOK igår, samt et svart skjørt til. Ikke ofte jeg går i helsvart, men liker det veldig godt nå som jeg har det korte håret. Håper dere hadde en fin lørdag igår? Vi har ikke fått dusj her enda, så vi er så heldige at vi får lov å bade / dusje på Artesia Spa på Majorstuen (mitt favorittsted.) Så ikveld er det duket for ordentlig datenight. Artesia Spa, etterfulgt av middag ute og kino til slutt. Men først må vi få unna en del her hjemme ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg