Ålesundstur

GOD morgen! Ble ikke noe blogging igår, rett og slett fordi at når jeg kom hjem – ble det kun med hjemmelaget lasagne, også sovnet jeg på sofaen kl ti. Helt skutt av Ålesundsturen. Stod tross alt opp kl 05, så det er ikke så rart at jeg sovnet tidlig. Men nå er jeg ihvertfall utvhilt til en ny dag, har så mye jeg skal gjøre idag – så det passer meg utmerket at det er overskyet ute. Imorgen drar vi nemlig på kjærestetur til London ♥ Blir der til fredag, før vi skal leie bil og kjøre til Oakham, en svømmekompis av Gard skal gifte seg, så det blir litt av en spennende helg! Selfie i speilet på flyplassen før avreise til Oslo igjen igår, haha.. Og her er gårsdagens antrekk ♥ Skjørt Cubus / Sko Urban Outfitters / Topp fra en butikk i Soho NYC / Jakke Zara / Veske Carla Saade / Smykke Dorothy Perkins

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg