Aldri før..

.. har jeg opplevd så utrolig fine kommentarer. Ah, dere rører meg langt inne i hjerterota. Jeg er så heldig som har dere. Dere viser virkelig at dere setter pris på meg som blogger, og det motiverer meg veldig mye til å fortsette. Tusen takk, for at dere er verdens herligste lesere. Heldig er jeg. Var godt å få skrevet det ned også, man fortrenger gjerne vonde ting som har skjedd i fortiden, men det er bra og få det ut iblant. Det hjelper. Jeg er glad i dere. Dere er så støttende, og søte.

Ellers, er alt bare fryd og gammen. Det er så fantastisk herlig vintervær ute for tiden. Solen skinner og jeg får skikkelig glad følelse når jeg kjører til og fra jobb. Deilig. Håper det kan begynne og våres snart. Vi trenger varme, NÅ. 


Dere fortjener ett slengkyss.. Siden dere er så gode.


Favorittblusen min for tiden. Fra Never Denim. 
Higher bukse fra BIK BOK. Verdens beste. Husk, vi har minus 100 kroner i rabatt på alle jeans ut den uken her, løp og kjøp!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg