Album in the making

God kveld hjerter ♥ Nå sitter jeg og Rolf Ivar godt plantet i sofaen med tente stearinlys, tv’en på lydløs og gjør prosjekt “lage album fra alle turene vi har vært på sammen” puh. . På 8 år har vi rukket over hele 26 turer, til 14 forskjellige plasser, og 12 land – og vi skal velge ut 30 bilder fra hver tur, så det blir jo nesten 1000 bilder det! Men åhh for noen turer, minner og for en glede! Elsker og sitte å se tilbake på alt vi har gjort sammen, på familieturer, opplevelser og ikke minst – hvordan vi har forandret oss. Haha! Våre absolutt favoritt reisemål gjennom våre 8 år sammen, tror jeg må bli disse : Maldivene, Mexico, Dubai, Thailand, England, Kypros, Spania (Gran Canaria & Palma er fine reisemål) Her er litt bilder fra vår aller første tur sammen, i 2005! Da var vi i Cala Bona som ligger på Mallorca, husker den turen så godt! Asså, SJEKK STILEN! *le.seg.ihjel* Hallo ja, er du der da Lene fra 2005? Glad jeg ikke var noe moteblogger på den tiden, hæhæ. Heia magetoppen! Ingenting er koseligere enn å mimre fra sånne gamle turer. Ah, minner minner minner. Ellers idag har jeg laget en av mine favoritt høstmiddager – fårikål! Vi spiste nesten opp en 10 liters kaserolle alene, jeg tuller ikke altså. Nydelig! Deilig og kose seg inne når været plasker på ruten . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg