Aktiv uke i egen by

Hei fra kontoret ♥ Det har kanskje vært litt stille fra meg i det siste, beklager det – men jeg har rett og slett ikke vært motivert eller inspirert til å dele så mye, hverken her eller på instagram. Det er litt godt det også, og ikke hele tiden føle at man må dele alt man gjør – om dere skjønner? Flere influencere som har tatt både 2-3 og 4 uker fri fra alt. Vet ikke helt om jeg hadde klart det – men litt pustepause er godt synes jeg.

Den siste uken har jeg vært hjemme i Oslo, trent, padlet kajakk og vært på hyttetur. Spilt kubb, kort, lagd god mat og bare kost meg. Deilig. Nå er jeg på kontoret og her er det full rulle, alltid kjekt å komme tilbake til alle nydelige kollegaer!

Anbefaler absolutt å leie kajakk, herlighet så gøy! Renate og jeg dro ut til Høvik og leide kajakker. Det er jo litt ustabilt i en kajakk og man er jo litt redd for å tippe rundt, men etter 20 minutter så følte jeg at jeg hadde full kontroll. SÅ GØY!! Neste gang skal vi lure med oss niste og padle til en øy. En utrolig deilig dag!

Hyttelivet i Norge er det veldig lite som slår.

Håper dere har det fint, de fleste har sikkert begynt i skole og jobb igjen. Godt det og! Hverdagen er fin.

Klemmer

6 kommentarer
      1. Helt sinnsykt deilig feeling! <3 En sånn ro! Jeg vet ikke helt enda, jeg har litt å gjøre her hjemme nå, men blir ikke lenge til jeg sniker meg på et fly til NY 🙂

      1. Det er Oakley 🙂 Kjøpte de på en eller annen nettside som jeg ikke helt kommer på navnet på nå 😀 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg