Aktiv /

Yes, da prøver jeg… Igjen.

Jeg skal på trening, æsj. Liker det egentlig ikke, men føler det er på tide og komme seg i form. Jeg har så ufattelig dårlig kondis, så vidt jeg klarer å gå i trapper uten å måtte jobbe etter pusten, hehe. Nei, så forferdelig er det vel ikke. Men litt…  

Jeg har faktisk fått meg personlig trener! Tenkte kanskje det kan hjelpe meg å få opp motivasjonen til å dra meg selv ut av sofaen, eller – hei, det blir hennes oppgave, hihihi. Neida, men jeg har sagt til henne at hun får være kjempe streng, og piske meg rundt! Så hun får litt av en oppgave, for jeg er liker aller best og krype under pleddet etter jobb, og bli der… Men jeg kjenner jeg gleder meg egentlig veldig! Dette skal bli GØY! Dette har jeg godt av!

Håper dere har det finfint!


Bukse & Topp H&M / Sko Nike / Jakke g-sport.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg