Akkurat nå

Nyter jeg siste del av dagen i sola ute på terrassen, mens Rolf Ivar slapper av litt. Utrolig deilig å bare koble fullstendig av. Imorgen er siste dagen, og så reiser vi grytidlig på lørdag! Vil helst ikke tenke på det. Dagen i morgen skal ihvertfall NYTES. Vil ikke, vil ikke, vil ikke hjem. Men vi har iallefall hatt tidenes herligste ferie, det er helt sikkert. Jeg koser meg så utrolig mye, og det vet jeg at de andre også gjør. Bikini overdel fra Victoria Secret / Bikini underdel BIK BOK Veldig mange av dere spør hvordan størrelsene på bikiniene fra Victoria Secret er. De her helt normale i størrelsen. Litt vanskelig å skjønne size chartet, men jeg tok en sjangse – og fikk helt riktig størrelse. Jeg har overdelene i 34c, og bruker ca 75c til vanlig.  Så har dere noe å gå ut ifra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg